Brigáda v Nitre

zelenakobyla123
19. mar 2023

Ahojte, neviete o nejakej brigáde v Nitre? Študujem výšku, takže môžem len 1-3x týždenne, podľa toho, či je párny/nepárny týždeň, skôr teda môžem cez víkendy. Profesiu aj iné takéto stránky som už pozerala, neni tam toho veľa a väčšinou sa z tade ani neozvú späť. Ďakujem predom za odpovede, pekný večer❤️

mogaa
19. mar 2023

@zelenakobyla123 a čo by si chcela robiť? ak teda víkdendy - tak len nejaká čašníčka v reštike, bare, príp.predavačka - Tesco, Kauland, Lidl....

zelenakobyla123
autor
19. mar 2023

@mogaa nechcela by som robiť v nejakých baroch, pajzloch, ktoré sú do noci a kde sa chodia chlapi opíjať, chápete snáď čo myslím😅 inak mi je to asi jedno😄 v Tescu a Kauflande je dosť plno, čo som sa naposledy informovala, ale tak mohlo sa to odvtedy zmeniť😄

mogaa
19. mar 2023

@zelenakobyla123 veď nikto ti nekáže hlásiť sa o prácu v nejakej krčme....ale nejaká reštika, pizzeria....či už v kuchyni ako pomocná sila alebo čašníčka....sama vieš čo je v okolí, povytláčaj si životopis a obehaj okolie s tým že hľadáš brigádu.....oslov personálne agentúry, prípadne upratovacie služby, neverím že niečo nenájdeš....upratovať schody vieš aj cez víkendy alebo taká umývarka áut...treba pobehať napr.stánky s rýchlym občerstvením - to môžeš robiť aj po škole cez týždeň....V Amazone alebo v Peugeote máš aj víkendové smeny , myslím že sa pracuje piatok -nedeľa....pozeraj na nete inzeráty na brigády, ak niečo nájdeš - choď tam osobne...prípadne si daj inzerát - stráženie detí....je toho veľa len treba byť aktívna...nikto sa nebude prispôsobovať tebe, ty sa musíš prispôsobiť, ty musíš hľadať prácu....

zelenakobyla123
autor
19. mar 2023