Vrátenie kočíka, s ktorým sme už boli vonku

21. máj 2021

Neviete náhodou aké sú podmienky? Prišiel nám kocik. Ok, super krasny pekný. Ale na prechádzke som zistila ze je otrasný. Na každom kamienky sa zasekne, hrka,... vraj ked uz majú kolieska známky používania, tak nám peniaze nevrátia. Co si o tom myslite? Ako inak zistím, či som s kočíkom spokojna?

thoughtfulweirdo
21. máj 2021

Ty by si chcela kúpiť kočík, s ktorým už niekto chodil vonku? Ja nie. Hrkajúce a zasekávajúce sa kolieska ale môžeš reklamovať.

sense
21. máj 2021

Si kočík predtým nevidela? Jha som sa cez celú predajňu aj 2x prešla... Áno kamienky tam síce nemali als podľa kolies sa dalo predpokladať akko budú. Reagovať...
Ak kolieska hrajú máš právo na reklamaciu

liz_lemon
21. máj 2021

boli von? boli sme VONKU ideme VON, take lahke

simona92101
21. máj 2021

Kde bol kocik kupovany?bol odskusany?znacka?

kate_cs
21. máj 2021

Ak je tovar použitý, vrátiť sa len tak nedá. Reklamovať áno. Takto to myslím platí všade.

nelca0510
21. máj 2021

@liz_lemon fuuu, tu sa opäť rozpúta gramaticka vojna.

ivkazba
21. máj 2021

Dá sa vrátiť vec, ktorá bola kupovaná online, ale nepoužitá. Použitú môžeš reklamovať.

autor
21. máj 2021

@sense vies , existuje niečo ako eshop....
Typ kocika aky som kúpila v predajni nemali

autor
21. máj 2021

@liz_lemon ešte ze existuje MK
Aspon si mas kde liečiť komplex

autor
21. máj 2021

@simona92101 na internete, inglesina

autor
21. máj 2021

@liz_lemon co sa týka gramatiky, tu ovládam dokonale, no mK je pre mňa neformálna vec a keďže pochádzam z východu tak slova ako vonku sa u nas za gramaticky chybu nepovažujú ok?
Ak by som písala s pani prezidentkou, alebo niekym dôležitým ( jednoduchšie povedané FORMALNE) TAK si dam pozor aj na skloňovanie
Tak ak ti raz budem písať formálnu spravu, potom sa odbavuj na mojej gramatike

autor
21. máj 2021

@ivkazba dakujem, tak to budem teda reklamovať
Co uz

meluela
21. máj 2021

tak snad ste s nim nechodili dva tyzdne .. po jednej kratkej prechadzke ked tie kolecka pretres vlhkou handrickou tak by to malo vyzerat ok, zabalis a v ramci 15 dnovej lehoty co ma kazdy obchod vratis. Vsak pozri tie zmluvne podmienky, mozes vyskusat, nesmies pouzivat. Vyskusala si, nepouzivala si. To ze to hrka je zrejme blby model, nie blby kus. Reklamaciou sa riesia blbe kusy.

ivkazba
21. máj 2021

@meluela išla s tým po kamienkoch. Sama píše že je na nich zrejme vidno použitie, citujem "vraj ked uz majú kolieska známky používania". To handrička neurobí.

sense
21. máj 2021

Ja viem co je e shop aj som ho využila ale predtým som si bola obzrieť kočíky a po skúšať a nekupovala len na základe obrázku... Keďže som ho chcela aj používať a nemať len na okrasu

kkovacovak
21. máj 2021

Tak nakupovať kočiar cez eshop je ako nakupovať auto cez eshop. Musíte si ho vyskúšať predtým ako kupujete lebo je to mačka vo vreci. Minimálne ste s ním mali pochodiť doma cez prahy alebo nerovný povrch a následne reklamovať keď sa nedalo inak. Každopádne by som to skúsila. Za to nič nedáte.
A ešteže to "von" admini optavili lebo mne to tiež reže oči 🙏

simona92101
21. máj 2021

Inglesina nie je zrovna lacny kocik,tam by nic hrkat nemalo☝ skus kontaktovat eshop,spytaj sa ake mas moznosti,ci reklamovat alebo vratit.len teda pocitaj s tym ze budes hodnu chvilu bez kocika 🤷‍♀️

meluela
21. máj 2021

"Čo ak eshopu vráti spotrebiteľ tovar v poškodenom stave?

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez ohľadu na to, v akom stave sa zakúpený tovar nachádza. Ak by spotrebiteľ vrátil poškodený alebo inak znehodnotený tovar, predávajúci bude povinný takýto tovar prevziať a vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú kúpnu cenu. Až potom môže po spotrebiteľovi požadovať náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, teda cenu jeho opravy, vyčistenia a pod. Ak by spotrebiteľ tieto náklady dobrovoľne neuhradil, prevádzkovateľovi eshopu by nezostávala iná možnosť než domáhanie sa nároku na náhradu škody pred súdom. Odpočítanie týchto nákladov od kúpnej ceny, ktorú má eshop spotrebiteľovi vrátiť nie je možné a môže byť dokonca pokutované. Ak by sa prevádzkovateľ eshopu domáhal náhrady škody pred súdom, on sám by musel preukázať, že tovar poškodil, zašpinil alebo inak znehodnotil jeho zákazník. Prevádzkovatelia eshopov teda v tomto prípade ťahajú za kratší koniec."
Prečítajte si celý článok na: https://www.podnikajte.sk/zakonne-povinnosti-po...

Ak ste s tym kocikom fakt nerobili ralley a nie je v zubozenom stave ze by sa s tebou mohli sudit, tak nevahaj a vrat, mas na to pravo.

autor
21. máj 2021

@simona92101 ďakujem veľmi pekne. Tiez si myslim, ze nie je lacný ale v skutočnosti pôsobí veľmi lacno. Skúsim reklamovať, mozno naozaj len chybný kus

autor
21. máj 2021

@meluela dakujem

autor
21. máj 2021

@meluela ano len 1x sme boli po nasej ulici

autor
21. máj 2021

@ivkazba tak po utratiť vyzerajú ako nove, len zblízka tak su uplne jemne škrabance. Vidno len ak sa poriadne pozries, ale myslím ze po preberaní tovaru si to sakra dobre pozru

autor
21. máj 2021

@kkovacovak ďakujem
A k tomu,,vonku "😉 nám tu na východe nereze oci
Každý region ma zaužívané niektoré slová v nesprávnom tvare
Naozaj toto nepovažujem za gramaticky chybu hodnu rozoberania v diskusii kde je hlavnou témou kocik a reklamácia
Ale tak takýto ľudia robia MK zaujimavejsim 😉

autor
21. máj 2021

@meluela fuuuha, ďakujem. Toto je velmi zaujímavá info. No som zvedavá.
Inak mne sa uz stalo, ze som objednala mantinel do postieľky a keď som ho vrátila, upozornli ma aby som ho vrátila v pôvodnom balení 😅 ktoré som samozrejme roztrhala pri otvorení. Niektorí predávajúci si naozaj myslia, ze sme totalne ovce

autor
21. máj 2021

* utratiť- utreti... spisovnejsie umyti 😆

lenkakravcova
21. máj 2021

Totálne ovce, ne totálne ovce.. Musíš sa na to pozrieť z pohľadu predávajúceho. Ja ako eshopar nemám za potreby vracať peniaze za mantinel, ktorý bol otvorený. Proste hygiena nepusti. Co s nim potom mam urobiť? Otvorený bez hygienického balenia ho už nikto nekúpi.
Práve preto zákon špecifikuje ako nevratný tovar kde bolo porušené hygienické balenie (uplatňuje sa to najmä na spodnom prádle, detských veciach - nechcela by si niečo také kúpiť ako nové keď už to niekto raz vrátil..).
Čo sa týka kočíka ako presne majú formulované odstupenie od zmluvy vo VOP?
Myslim ze ak s tovarom nie si spokojná do 14 dní máš právo na vrátenie + opotrebovanie koliesok asi zaplatíš (budú musieť kúpiť nové, ak sa nejedná o vadný kus).

sally001
6. mar 2023

Dobrý deň ja by som sa chcela spýtať ako to dopadlo?Riešim niečo podobné