maminy, máte niečo kúpené cez svetkočíkov? kvalita oblečenia je OK, dá sa spoľahnúť na dodanie tovaru? a čo kočík od nich?
dík za rady
Ahoj, ja mam zas dobru skusenost. Najprv sme objednavali kocik cez obchodny-dom a prisiel cely oskrety, tak sme ho vracali. Potom sme sa obratili na tento obchod, sice nemali v ponuke ten konkretny kocik, ale tu znacku mali. Nebol ziadny problem, kocik nam objednali u dodavatela a poslali kurierom k nam. Cely ten proces netrval ani tyzden.
@veriaca ja som kupovala cez svetkocikov kocik cca. 2-3 mesiace dozadu. No objednala som ho,dosiel potvrdzovaci mail,vyexpedovali do tusim do 2-3 dni,ALE kurier nedal vediet ze vobec pride,nedal mi podpisat nijaky papier o prevzati a tiez doklad o zaplateni mi nedal. V krabici som cakala pribalenu fakturu,bohuzial ziadna tam nebola. Takze som volala na info stranky,kde mi pani povedala ze fakturu mam na maily,ale co je podstatne ze na fakture tym padom nieje peciatka ani podpis predajcu. Takze so spolupracou so svetom kocikov mam velmi zmiesane pocity
@matulinuska súhlasím s Vami, faktúra je daňový doklad a musí byť dodaná s tovarom, v prípade reklamácie aby ste mala doklad o nadobudnutí
s tymi fakturami mate sice pravdu, ale elektronicke faktury pouziva uz teraz velmi vela firiem a s reklamaciami problem nie je. Aspon sa clovek nemusi bat, ze ju niekam zalozi.
A co sa tyka kuriera, tak s tym obchodnik nic nema, nie je to jeho zamestnanec.
Internetovy obchod SVETKOCIKOV v ziadnom pripade NEODPORUCAM !!! Mesiac cakame na nahradny diel z kocika, ktory nam dosiel poskodeny a bez neho je kocik absolutne nepouzitelny, kedze sa jedna o koleso, ktore neslo zastoknut a o vyrobnu chybu ! za mesiac nas nikto nebol schopny informovat, ze situaciu nijako nevyriesili , pricom nam bolo prvotne povedane, ze do 2 tyzdnov nam pride nahradne koleso a po tretom telefone ta neschopna zena, ktora tam pracuje, doteraz nic s vyrobcom nedoriesila... podotykam , ze presiel uz mesiac , dietatko mame uz vysse tyzdna doma a kocik je stale nepouzitelny ! Tak som teda zvedava, kedy mienia tuto nam vzniknutu skodu poriesit , lebo doteraz neurobili nic ... pristup k zakaznikovi po telefone povazujem za absolutne neprijatelny, priam nonsens... svet kocikov nikdy viac !!!
@ggabikaaaa urcite by som to riesila skor pisomne ako telefonicky, aby si to mala na papieri. A postras ich SOI a ze im urobis reklamu na Markize. Mne sa to osvedcilo u par neserioznych obchodnikov. Verim, ze sa Ti to coskoro vyriesi. Drzim palce.
Ja aj mám naopak veľmi dobré skúsenosti s eshopom svetkocikov.sk.
Ja nemam dobru skusenost, kocik vobec nebrzdil tak sme ho na druhy den vratili naspet. A potom zacal kolotoc s vratenim penazi trvalo to mesiac vobec nekomunikovali. Uz nikdy viac nebudem odtial objednavat.