Reklamácia kočíka - poraďte prosím

susans13
26. sep 2013

Ahojte, v okt. 2012 sme v predeti.sk kupili trojkombinaciu cam cortina - trojkolky - 600 eur. Hned od novoty sa nam nedala na kociku vysponovat strieska, v obchode sme sa nato pytali a bolo nam povedane, ze to je na cam bezne, tak sme to nechali tak (nasa chyba) kocik sme vyuzivali do maja. nasledne sme pouzivali 3 mesiace sportovu cast. Chyba sportaku za ten kratky cas uplne vybledol, roztrhala sa strieska, do toho zacalo predne kolecko velmi rotovat (nemozna rychlejsia chodza) z kocika, sportku, tasky odpadla kamienkova aplikacia (na pohlad to vyzera strasne). roztrhana plastenka. Tak sme isli reklamovat s tym, ze chceme spat peniaze nakolko ma kocik viac ako 3 vady.
V obchode sme nepochodlili, arogantny pristup a zaver: cela reklamcia neuznana, vsetko nam vsak opravili - kamienky nalepili, strechu zasili, kolecko opravili. Striesku na vanicke neopravili - mali sme vraj reklamovat hned. Vyjadrenie technika vsetky vady zapricinene nami, zlym pouzivanim. Kocik sme chceli aj pre druhe dieta, vzorne sme sa on starali, nenechavali na slnku a aj tak vyzera strasne, vraj na vyblednutie sa reklamacia nevztahuje.

Mate niekto s podobnou situaciou skusenosti, podarilo sa vam vybojovat spat peniazky. Obchodnici si robia co chcu, zakon mame na svojej strane a aj tak si vsetko obratili ako sa im hodi ☹

cawes
26. sep 2013

@susans13 ahoj ja som isla az na soi a vtedy mi bolo povedane ze peniaze mi vratia az vtedy ak su uznane 3 zavazne reklamacie. Napr nam sa na kociku (uz ho nemame mame iny) urvalo koleso, ja som ale uz vtedy vedela ze chcem iny kocik a kedze bol aj z brzdou problem a este neaka drobnost tak som si povedala mam tri veci. Bohuzial to tak neni musi to byt tak ze napr pokazi sa ti koleso (zlomi) das zreklamovat, opravia, nato sa ti pokazi brzda uznaju oprava a zlomi sa ti podvozok napr a zase zreklamovat a uznaju az toto su tri zavazne reklamacie ktore ti vratia peniaze. To ze je kocik vyblednuty atd no cloveka to naserie ale bohuzial. Ono sa treba nato pozerat aj z druhej strany, tiez ak by si mala obchod by sa ti nepacilo ak by niekto prisiel pouzival vec skoro rok a chcel potom naspat peniaze. A tiez netreba zabudat ze predavajuci teda firma pre deti je len predavajuci, ona sa postara o zaslanie reklamacie vyrobcovi a ten sa rozhodne co urobi dalej.Je to krute ale je to tak

jezurka47
26. sep 2013

My sme kupovali kočík z Čiech a po mesiaci používania nám vypadlo ložisko na kolese. Keď som im tam volala, tak mi dali číslo na servis a reklamáciu sme vybavili takto. Zo servisu prišlo vyjadrenie, že uznaná reklamácia, tak som to neriešila. Teraz nám zasa nedrží rúčka na vajíčku, tak sme znovu reklamovali, zajtra ideme pre vyjadrenie. Ale opravované koleso nám znovu vypadáva. Keď som sa však pýtala, či keď budem mať tri reklamácie, tak mi vrátia peniaze, keďže kočík stál 650 eur. Ale bolo mi povedané, že musím mať tri reklamácie na rovnakú vec, čiže nie dvakrát koleso a raz vajíčko, ale trikrát koleso, alebo tri krát vajíčko. Ináč peniaze naspäť nedostanem. A to kočík používame tri mesiace.

susans13
autor
26. sep 2013

nechceli sme sa kocika vzdat ked ho bolo najviac treba. Ked pojdem opat reklamovat striesku a kamienky nakolko viem, ze to bude opat problem, budem mat narok na vratenie penazi aj ked si oni hovoria, ze to nespada pod reklamaciu, nase zavinenie... budem uplatnovat reklamaciu 3 x tu istu vadu. musi obchodnik uznat reklamaciu aby som mala na nieco narok ? vsetko opravili ale zaroven nic neuznali.

cawes
26. sep 2013

@susans13 tak napis na ochranu spotrebitela oni ti povedia co mas robit a naco mas narok. To je asi najlepsie riesenie. Ked som reklamovala nas druhy kocik tak stacila fotka a hned som dostala nove nahradne veci.

aristka
26. sep 2013

inak si už druhá mamička čo tu píše ohľadom tejto stránky ,ja teda neviem aké to šunky predávajú ,mala som čisto novú ,ale staršiu verziu cam combi trish a takéto problémy sme nemali a to ho má teraz moja švagriná a je stále krásny a bez nejakých veľkých poškodení ,určite to nenechaj tak...

akova
26. sep 2013

@susans13 podľa mna ak ti neuznali reklamáciu tak to môžeš reklamovat x-krát peniaze ti nikdy nevratia lebo reklamáciu neuznali. veľa možnosti žiaľ nemáš ani Soi ti veľmi nepomôže. Tiež som reklamovala kocik, Jane vanicka sa mi hojdala na konštrukcii a maly sa mi v nej ako bábätko smykal dole mal stále pokrcene nozicky, nedrzala vodorovne. A tiež mi ju neuznali, napísali ze iným mamickam to neprekáža... Ale po vyhrazkach ze im kocik budem posielať na reklamácie, kým mi reklamáciu neuznaju... sme sa dohodli na finančnej kompenzáciu vrátili mi časť peňazí...

adulik23
26. sep 2013

@susans13 podla mna nic nevybojujes. ☹
aj ja som reklamovala kocik (ovislo mi v dolnej polohe operadlo).
prva reklamacia - "opravili" mi to a poslali naspat s papierom, ze chyba vznikla v dosledku nespravnej manipulacie. odporucaju mi jemnejsiu manipulaciu. 😠
hned na najblizsej prechadzke ovislo znova, takze druha reklamacia. ziadala som vratenie penazi. nevyhoveli mi. vymenili mi komplet sklapaci mechanizmus a ZNOVA napisali, ze vada nastala nespravnou manipulaciou. 😠
v podstate som mala 2 reklamacie, ale ani jednu neuznali.
nastastie operadlo odvtedy funguje ako ma.
akurat ma to stalo mrte penazi navyse, lebo som objednavala z ceskeho malvika a 2x postovne za taky velky balik nebola sranda.

teegreen
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
h0sher
27. sep 2013

to svedci len a len o superkvalite menovaneho obchodu

susans13
autor
27. sep 2013

https://www.modrykonik.sk/profil/teegreen/ pozadovali sme vratenie penazi, vysmiali nas, ze oni maju reklamaciu vybavenu, ze co este chceme, ze ak sa nam nepaci mozme ist rovno na soi.