Reklamácia kočíka Peg Pérego

monulka1982
30. máj 2016

Aky je presny postup pri reklamacii kocika prosim vas? Reklamovala som po 6 mesiacoch pouzivania kocik kvoli vrzganiu kolesa a neuznali mi, vraj kocik je plne funkcny. Ked som kocik zaniesla do predajne nedali mi vypisat ziaden reklamacny formular, ze to riesia mailom. Cele sa mi to nepozdava. Cele to trvalo az 40 dni! Ako postupovat prosim poradte!

rheuska
30. máj 2016

A co hovori manual? Lebo pokial ja dobre viem, tak kociky vyzaduju premazat z casu na cas. A precistit. Az tak mozete reklamovat. No neviem chodte znova do predajne a pytajte pisomne vyjadrenie. A vyhrazat sa im inspekciou. A bavte sa iba s veducim. Predavaci taketo veci neriesia.

lenulienka12345
31. máj 2016

fúha, neviem. skúsila by som tiež premazanie tých kolies a uvidíš. V opačnom prípade by som tam šla a trvala na vrátení peňazí s tým, žeby som si už pre istotu kúpila od nich nejaký iný model. Vyšlo by ťa to podľa mňa najlepšie, hlavne kvôli čakacej dobe pri reklamácii. To už skôr kúpiš nový. Ak by ti nakoniec vrátili peniaze, skús si pozrieť aj kupony so zlavami na http://www.kuponyzdarma.sk/hej-sk/ dá sa aj celkom pekne ušetriť. A vychádzajú lacnejšie ako v predajniach kde predávajú priamo iba kočíky 🙂