Reklamácia kočiara v Babylande. Aké máte skúsenosti?

denisocka
27. jún 2011

ake máte skusenosti s reklamaciou v babylande ? chcela som dat reklamovat - teda dat do servisu ešte v ramci zaruky kočiar,ktorý teda stál riadne prachy a dost nemilo ma odbili,že zlomená oska v kolese niespada do reklamacie. mám kočiar poslať /10e kurier/ ,čakat na vyjadrenie technika a uhradit si bud ten servis ako opravu, a ešte uhradit kuriera spat .... neviem či ma tie kolesá nevyjdu lacnejšie kupit nove,lebo vidim že servis sa distancuje od takmer všetkeho,čo može vzniknut počas používania

biba12
27. jún 2011

Kedy si kupovala kocik? Ja by som to poslala, nech sa vyjadri technik. Pokial technik neuzna reklamaciu, mas narok na vyjadrenie sudneho znalca. Do roka od kupy sudneho znalca plati obchod ,od roka Ty. Mozu sa Ti sice vyhrazat, ze Ti potom v pripade neuznania sudnym znalcom daju fakturu k nahrade, ale to mozu len sudnou cestou..A je otazne,ci by ten sud vyhrali. Takze popisat detailne chyby, poslat a cakat... A trvaj na sudnom znalcovi..

denisocka
autor
28. jún 2011

@biba12 kočik bude mať o 2mesiace 2roky od kupy

tonko_babymarket
28. jún 2011

@biba12
zamietnuť reklamáciu môže bez odborného posudku súdneho znalca, nakoľko Babyland je autorizovaný servis kočíkov Jané oprávený posudzovať reklamácie a vydávať odborné posúdenia, čiže ak neuzná reklamáciu je to v súlade so zákonom
@denisocka
Babyland je tvoj predajca, alebo iná predajňa?, ak iná predajňa na Slovensku, tak s prepravou by nemal byť problém, predajca vie zabezpečiť prepravu zdarma...

karmelka77
28. jún 2011

@denisocka ja mam zle skusenosti s babylandom - kupovala som tam svoj prvy kocik...akoze polsku sunku ako som potom zistila, to bola moja chyba ze somtaky kocar vybrala, ale v pohode ako vanicka posluzil...potom som sa rozhodla ho predat dalej...sportova cast nebola pouzita ani raz, vanicka 4 mesiace...jediny problem bol ze rucka tak popraskala ze mi ta pena ostavala na rukach...ok. polska sunka ako hovorim...ale co ma zarazilo na babylande je to ze ked som kocik predala tak sa ozvali kupujuci ze je nejaka prasklinka na konstrukcii a ze ho chcu ist reklamovat...akoze ja som im pri predaju dala v dobrej viere aj zarucny list a blok, ved kocik bol este vyse roka v zaruke...a zrazu problem!! ze kocik nemoze v babylande reklamovat nikto iny ako majitel!!! chapes toto?? a na zarucaku bolo iba perom napisane priezvisko mojho manzela. Akoze nehoraznost toto...zistovali sme to potom aj na SOI a zevraj maju na to pravo, ale to uz co je ´??? ved im moze byt suma fuk kto to pride reklamovat, akoze preco by sa nemohli kocare dalej posuvat, ked aj darovat...nikdy to nepochopim a nikdy tam uz nevrkocim...tot moje skusenosti...takze sa ti ani nedivim...

biba12
28. jún 2011

@tonko_babymarket ved hej,moze bez sudneho znalca s tym suhlasim. Ale ona si moze zo zakona vypytat posudenie u sudneho znalca a ten to moze bud potvrdit alebo vyvratit. A oni jej musia vyhoviet.

biba12
28. jún 2011

@tonko_babymarket zistovala som to na SOI, nakolko som mala problem s mikinou. Obchod zamietol reklamaciu ako ze je to chyba mojho prania. Sudny znalec vsak potvrdil, ze chyba nie je na mojej strane,ale je to chyba materialu a vratili mi peniaze.

tonko_babymarket
28. jún 2011

@biba12
ak je predajca zároveň autorizovaný servis - to je prípad Babylandu, t.z. že môže posudzovať reklamácie, vydávať odborné posúdenia, tak je to ok...čiže v tomto prípade je vo funkcii "súdneho znalca" firma poverená výrobcom vykonávať servis, posudzovať reklamácie atď....

@karmelka77
záruka by mala byť na výrobok nie na kupujúceho je to škoda, že sa k tomu tak vyjadrili...

karmelka77
28. jún 2011

@tonko_babymarket no vsak toto...a este im SOI prihrala...:((( aspon vieme kam nechodit nakupovat

ratocha
28. jún 2011

@karmelka77 no ja mam s babylandom len pozitívne skúsenosti, bez problémov aj po záruke dali kolieska do poriadku, aj mi servisovali kočík takze len spokojnosť, povedali že ved ste naši, tak samozrejme 🙂, mali sme od nich Jane.

ratocha
28. jún 2011

@tonko_babymarket inak to by má fakt zaujimalo ako je to s menom na zarucnom liste, ved záruka je na kočík a nie na kocikujucu matku 🙂)
Vy si v predajni tiež pytate meno na zarucak, tak načo?

biba12
28. jún 2011

@tonko_babymarket ale moze si to dat posudit este niekym inym, nato ma pravo nie?

karmelka77
28. jún 2011

@ratocha asi si si pomylila komu odpisujes...🙂) asi si jedna z tych stastnejsich...super...

ratocha
28. jún 2011

Odpoved bola pre @denisocka, @karamelka naozaj som to zle odťukla 🙂)

tonko_babymarket
29. jún 2011

@karmelka77
babyland je seriózna firma, skôr si myslím, že zlyhala neinformovanosť nejakého ich zamestnanca...
@ratocha
treba načítať zákony, je to tak ok, ako sa vyjadrila SOI....právne veci neriešim, takže tu sa presne nevyjadrím...záručný list vnímam ako formu kúpno-predajnej zmluvy, kde je jednoznačne daný kupujúci a predávajúci...čiže v právnom vzťahu s predajcom je osoba uvedená na záručnom liste... záruka sa síce vzťahuje na výrobok, ale pokiaľ by z nejakého dôvodu došlo k vráteniu financií, tak ich dostane osoba uvedená na záručnom liste - majiteľ, teda tak to vnímam ja...
...z vlastnej skúsenosti : napr. ak má tovar iného majiteľa (čiže tovar kúpil z "druhej ruky") väčšinou nedostane pri kúpe návod na použitie a nesprávnou manipuláciu dochádza k častým mechanický poškodeniam na čo sa záruka nevzťahuje...
@biba12
teoreticky áno, ale keďže autorizovaný servis si splnil svoju zákonom stanovenú povinnosť, nie je žiaden dôvod, aby znášal ďalšie náklady na "cudzieho" znalca

dasa25
30. jún 2011

Ja mozem povedat,ze som velice spokojna s firmou Babyland. Mam z tejto firmy zakupeny kocik jane rider a nie len kocik ,co sa tyka reklamacie som sa tiez informovala,ake su reklamacne podmienky. Reklamacna zaruka plati len na majitela kocika, to znamena,ze zakaznik ma s firmou spravenu kupno predajnu zmluvu ktory ma narok na uplatnenie reklamacie pocas celych dvoch rokov. Okrem mechanickych poskodeny, ktore by som si zapricinila ja sama. Ak by som moj kocik predala,alebo podarovala inej osobe zaruka by sa uz nedala uplatnit.jedine co by sa dalo tak plateny servis. Pracovala som tiez v obchode a nevidim v tejto situacii ziadny problem co sa tyka reklamacii kocika. Maju nato pravo aj je to standartny postup v kazdej predajni. Ak mozem poradit mile mamicky ,radsej si vopred rozmyslite ci si chcete kocik kupit novy alebo pouzity. Ja som spokojna. 🙂

karmelka77
3. júl 2011

@dasa25 aku kupno predajnu zmluvu mas?? akoze napisane priezvisko rukou na zarucnom liste je kupno predajna zmluva??? Podla mna je zakon zly, vsak kto to kedy videl aby sa zaruka vztahovala na majitela a nie tovar??? Vacsinou to byva tak ze bud pred koncom zaruky alebo tesne po nej sa nieco stane a preco by novy majitel nemohol ist reklamovat vec ak ma k tomu potrebne doklady?? bud rada ze nemas taky problem...a nie kazdy ma na novy kocik...

denisocka
autor
3. júl 2011

@dasa25 pre dnešných cenách kočiarov naozaj rozmýšlam aky si kupim

sisaha
3. júl 2011

to prvykrat pocujem, ze na zarucny list sa pise meno kupujuceho. Ja mam na vsetkych zarucnych listoch uvedene seriove cislo vyrobku a datum kupy...nic ine... To nie je ani o zakonoch, ale o vychcanosti slovenskych obchodnikov.... tot moj nazor... V zahranici som sa nikdy nestretla s takou buzeraciou aka je u nas...Tam im ide o svoje dobre meno a o to, aby zakaznik bol spokojny za kazdych okolnosti a tym padom ho odporucil dalej. aj ked je to napr. nad ramec reklamacie. V tomto pripade sa priklanam k nazorom, ze v takychto obchodoch nenakupovat a neodporucat. Obchodnik si po ubytku zakaznikov nabuduce rozmysli, ci bude hrat so zakaznikmi hru na ich ukor a svoj zisk, alebo mu pojde aj o svoje meno..

denisocka
autor
3. júl 2011

uvidime , ako sa Babyland zachova , prva majitelka SUHLASI s reklamaciou v jej mene,takže baby - drzte palce , cakam na vyjadrenie Babylandu

tiež tam mam len seriove čislo a je tam aj meno,ale nie podpis . osobne by som to meno mohla uviest ako "svoje" s original mojou adresou,až by mi to kurier niesol z babylandu domov,tak mi to donesie na adresu,aku ja udám , podpišem sa ako sa podpíšem - keby že už ... všetko sa da , len treba chcieť,aj babyland vie opravit v ramci zaruky,len treba chcieť ... len ja mam tu smolu,že 300 km do babylandu mi proste za to nestoji

sisaha
3. júl 2011

@denisocka mas pravdu, všetko je to len o prístupe...

denisocka
autor
3. júl 2011

ale aj tak musim napisat,že po telefone s jednou zamestnankynou som mala chut vrazdit. ked som volala prvy krat - bolo mi pekne povedane -ano,kým to je v zaruje,treba to vyriešit čím skor,ano da sa to aj ked ste druhy zaujmca ..da sa to tak a tak urobit ,,,, zavolajte si o par dni a dohodneme sa ................. a ja hlupa zavolala o 5minut,lebo som sa ešte cosik chcela opytat a to mi už teda telefon dvihla ina osoba a ta spustila - vy ste majitel,nieste ? tak dovi dopo .... a potom nasledoval monolog a na konci som znechutene len dodala,že kočík za snad za 1000e a ked treba cosi reklamovat,tak ruky preč od toho . ani už nejdem volat tým prvým majitelom z Ba,lebo teda neviem asi by ich rozdrapilo , lebo oni si stale stoja za tým,že je kočík v super stave / a čo tam po niečom,čo z kočika počas jazdy odletelo a chyba sučiastka . skolda len,že im to nevadilo - mohli to zreklamovat ešte kým bol kočiar u nioch,ale šak kto by sa ondial s tým,ked ho potrevovali predat,lebo im už zavadzal /

denisocka
autor
7. júl 2011

no vidim to bledě !

denisocka
autor
25. júl 2011

možem teraz s kludným svedomím napísat,že mi babyland vobec nepomohol , na čo sa zmohli je akurat tak vypisat mi ceny sučiastok do Slalomu , takže pre 2 dzindziky a 1 malu tyčku do kolesa / osku/ chceli 45€ ale na moju opatovnu otazku,či toto snad nemožu ešte urobit vramci zaruky už viac nereagovali,ani na dalšie maily . škoda reči , od babylandu davam nielen ruky preč ,ale upozorním na nich kazdu moju znamu,nech si tiež 2x rozmyslí

myslím,že kým clovek nebyva blitzko babylandu,že si to tam može vydiskutovat osobne je nijaka šanca na servis v ramci zaruky . kočiky drahe jak oči a ked sa niečo pokazi,tak vam oči vyletia

mam v kolese kliniec 100fku a učel plni ako oska za 35€ ! len koleso nejde vyklikavat . zvyšok si dam kupit inde,ale nie cez nich !!!! aj keby som mala prepaltit