Kupili sme po dlhom vyberani kocik v kamennej predajni cca 2 m pred porodom,nebol zrovna najlacnejsi,na predajni spievali o nom ódy.dizajnovo sa mi velmi pacil,vyrobca uvadzal ze je vylozene do terenu vhodny na zimu,kedze sa dcerka narodila na jesen,presne taky kocik som hladala. Zial na nase prekvapenie,ked sme kocik prvy x vyskusali cca tyzden po porode a isli na malu prechadzku okolo domu,zostala som zhrozena.predne kolesa sa v terene isli zblaznit,napriek tomu ze boli nafukovacie tak v terene (rozumej drsnejsi asfalt a zamkova dlazba),hrkotali ako besne,triaslo celym kocikom.doma ani na predajni bolo vsetko ok,kedze doma mame plavajucu podlahu a na predajni bol koberec.
Poslali sme na reklamaciu,osobne som do predajne zaniesla kocik,prevzali len konstrukciu s tym,ze je sa im to nepozdava,lebo som jedina kto ma takyto problem🤦♀️mesiac sme boli bez kocika,ako nahradu po naliehani poskytli asi 10r rozbity spinavy kocik,do ktoreho sa mi dcera s fusakom ani nevosla,tak som odmietla a kocik si radsej pozicala.konstrukciu mi poslali bez vyjadrenia vraj novu.po zlozeni ma skoro vystrelo,robilo to presne to iste.opat som volala na predajnu.a to uz sa vykrucali,ze je to cudne a co s tym kocikom robim,mam poslat video zaznam.tak som poslala,kocik si uz vyzdvihol kurier od samotneho dodavatela,opat sme boli 3 tyzdne bez kocika,na co mi prisla info ze reklamaciu zamietaju,vraj bol zle zlozeny a nic nehrkoce a poslali naspat uz zlozeny.ked sme ho rozbalili,kocik hrkal este viac,a na odporucanie obchodu si mame dat DETSKE GUMICKY na kolesa,aby nehrkali,a vraj tym padom vybavene z ich strany. Kocik som odvtedy pouzila vonku z nudze mozno 3x,do terenu sa ani neodvazim lebo sa obavam co to s nim spravi.mam ho doma odparkovany(vtedy nic nehrkoce😃),par x som v nom uspala dceru doma
A najnovsie uz vrzga madlo aj cela konstrukcia🙈 dalsiu reklamaciu mi uz ani neuznaju a popravde,uz ani nemam o ten kocik zaujem..otazne je,co teraz robit.kupit iny a tento skusit predat alebo sa s nimi natahovat a byt dalsie tyzdne bez kocika?stve ma to,lebo naozaj bol minimalne pouzity.pri prvej dcere sme mali o dost lacnejsi kocik a teda bol v riadnom terene a veru stovky km som odkocikovala do 2 rokov a nikdy nic nevrzgalo..
Poradte co robit?
Dakujem
@pribinak ŠOI skontroluje iba formálno-právne aspekty, t.j. či bola reklamácia riadne zaevidovaná, či bola dodržaná lehota na jej vybavenie a keďže sa jedná o reklamáciu do 12 mes. od kúpy, tak či zamietavú reklamáciu má predajca podloženú aj odborným posudkom. Ak toto predajca bude mať, tak ŠOI podnet vybaví oznámením, že predajca formálno-právne nepochybil a vo veci náhrady škody Vás odkáže na súd.
Link na šoi: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-stazno...
Predaj ho...
Dnešné kočíky (až na výnimky) nie sú určené na nerovný/hrboľatý povrch z dôvodu, že nemajú tlmiče nárazov. V minulosti boli "podvozky" kočíkov oddelené od konštrukcie vaničky/sedákov buď remienkami alebo pružinami. Preto staré kočíky zvládajú tlmenie nerovností podstatne lepšie ako súčasné kočíky.
P.S.: Neviem, aké boli obsahy písomných vyrozumení o zamietnutí reklamácie, ale je dobré vedieť, že predajca pri reklamáciách do 12 mes. sú povinní mať podloženú zamietavú odpoveď odborným vyjadrením. Takže ak sa naň neodvolávajú v písomnom vyrozumení, požiadaj aspoň o nahliadnutie do neho (predajca nie je povinný Ti ho dať). Ak sa bude predajca točiť a vyhovárať, je dosť možné, že ho nedali vypracovať a to je dôvod na podnet pre ŠOI.
P.P.S.: Podanie podnetu na ŠOI je len o tom, či predajca dostane alebo nedostane pokutu. Tebe to vec síce priamo nerieši, ale rozhodnutia o sankcii Ti bude dobrým podkladom na neskorší súd. Z praxe je však známe, že predajca po ozvaní sa ŠOI-ky na kontrolu, ak vie, že v niečom pochybil, tak radšej Ti hneď vyhovie, aby sa vyhol pokute.
Aky to je kocik?
@paulinam99 No a viete o tom, že predajca si môže takýto dokument zohnať aj dodatočne? Veď papier znesie 😀 to je tvrdenie proti tvrdeniu. Okej tak dostane predajca dajme tomu pokutu od SOI, autorke aj tak kocik nikto nezaplatí....
Ako sa vola kocik?
@paulinam99 Hm, mne celkom fajn poradili
Neviem či ešte existuje fórum spotrebiteľov, oni mali celkom fajn články v novinách
Cez statneho znalca ziskaj pisomne vyjadrenie a ak bude v sulade s tvojim nazorom, pisomne ziadaj vratenie ceny aj zaplatenie nakladov na znalca. Vsetky orig.doklady si nechaj a predkladaj iba kopie. Vsetko ries pisomne. Ja som tak vyreklamovala tenisky, co predajca ako reklamaciu povodne nechcel uznat.
Napíš nám značku kočíka prosím. A skús ho celý vrátiť do predajne alebo teda niekomu predať
Tak určite sa nájde mamička ktorá ma rovnaký kočík, značka kočíka, model, poprípade video by pomohlo. Ženy čo majú také iste kočíky vedia najlepšie, musel by som ho vidieť a vedieť o aký kočík ide.
reklamuj 3x s tou itou vadou. Potom máš nárok na odstupenie od kupnej zmluvi. Predajca je povinný prijat akukolvek reklamáciu,i keby si kočík reklamovala denne.
Nemozem si uz dovolit zostat opat mesiac bez kocika, a uz si ani nemam od koho pozicat kocik.rozhodli sme sa,ze ho predame a skusim kupit iny..sportovy mam Britax B Agile,a tam teda nemozem povedat ani pol zleho slova,je to taky tank.
Skús Slovensku obchodnú inšpekciu