Niekto skúsenosti s reklamáciou kočíka s tejto stránky ďakujem
My sme reklamovali
@biankaaaa chcela som vedieť ako to u nich funguje dala som reklamovať petite Mars street kvôli komstrukciii používaný necelé 4m tak či je nejaká reálna šanca aby mi dali nový a či dodržujú presne 30dni či aj skôr zvyknú vybaviť dakujem
Noo my sme mali skôr zlú skúsenosť..kočík odoslali na reklamáciu, ozvali sa takmer presne o 30 dní, že reklamácia vybavená. Prišli sme do obchodu a zrazu predavačka, že ale jej sa nevidí nič vymenené na kočíku. A naozaj, poslali nam ho v rovnakom stave späť... Tak predavačka rovno povedala, že nám ho pošle naspäť a že to vybavia prednostne, že nemusíme čakať ďalších 30 dní. Tak nakoniec nám vymenili akurát podvozok za nový, lebo bol trochu problém s kolieskom, ale to, kvôli čomu sme ho reklamovali (poriadne, ale fakt, ,že poriadne, kývajuca sa konštrukcia), nechali tak 🤣 držím palce, nech to dopadne k vašej spokojnosti ☺️
Viem, že známa u nich zasa reklamovala Thule a bola to čistá (tragi)komédia... Reklamovala ho úplne nový, po mesiaci im poslali nový kus a zas pokazený, takže zasa reklamácia. V podstate majú už tretí kočík, tak snáď tento už bude aj posledný 🤣
mne vybavili reklamaciu za tri tyzdne opravenim vady, boli sme pon vcera… bol to P&M Royal a tiez sa po 4m pouzivania pokazil - skladanie (vyskocila strunka)… bola som kocik zaniest na predajnu, lebo sa mi nechcelo riesit kuriera … pri oprave mi urobili dieru v kozenke na detskom madle, predavacka slubila, ze skusi vybavit nove, tak som zvedava ako pochodime
Nam vybavili reklamaciu tusim za 2 tyzdne, pokazilo sa skladanie, vymenili celu konstrukciu a pytali sa aj ci potrebujeme nahradny kocik, nepotrebovali sme.
Co konkretne ?