Ahojte, stala sa mi taká vec, kúpila som kočík, ešte je rok v záruke, jedná sa o PP Pliko Switch Completo. Blbnú tam predné kolieska a kočík bol zakúpený v Auparku, kde som dnes išla aby sa mi na to pozreli keďže je v záruke. Predajňa zrušená. Našla som si na www.peg-perego.sk kontakt, zavolala tam ale tam majú len autíčka, že s kočíkmi nič nemajú a že ten dotyčný bude volať začiatkom februára s majitelom firmy v taliansku a potom bude vedieť viac, že si mám zavolať potom. Som trošku napálená, lebo nebývam v BA a ani sa sem tak skoro nechystám, chcela som to vybaviť dnes alebo zajtra, kým som tu. Neviete čo môžem v tomto prípade robiť? Predsa mám právo si uplatniť reklamáciu, ale kde?? Našla som na internete kontakt na nejakú ulicu Nobelova 34 že je tam servis kočíkov aj PP, Areál Istrochemu, no číslo neexistuje (našla som to v diskusii z roku 2010). Ďakujem za reakcie.
je to v shopping pallace na zlatych pieskoch, myslim, ze sa zlucili s premaman
@kl ahoj, a čo presne akože potrebuješ? mne sa tam pozrel na kočík jeden pán čo robil v tej predajni v auparku než ju zavreli. mala som problem s kolieskami a len mi to premazal takže to nebolo nič zložité, ale netuším čo by bolo v prípade vačšej opravy v rámci záruky, pretože v podstate oni s tým nič nemajú, bola to zrejme len jeho dobrá vôla že sa mi na to pozrel. kedže neviem o čo ti ide ťažko poradiť...
Nám tie zadné kolieska idú do strán, akoby sa vyčaptávali. A to ho používame iba pol roka. Servis ponúkli aj nám, ale záruku nie (logicky). Ešte je možnosť objednať nové kolieska. Kus stojí okolo 10 eur. A ako to opravil ten manžel Vašej známej? Mali taký istý problém?
Ok, vďaka.
len pre spresnenie, som to overovala, lebo som do PP Aupark chodila konzultovat rozne veci a pomohli mi vzdy ochotne. Aj ja aj segra sme mali od nich trojkombinaciu a bolo vsetko v pohode ...definitine teda plati, ze pan skrachoval , ale licenciu na predaj peg perego kocikov si vybavili ty z premamn v schoping palace na zlatych pieskoch. tam mozno vybrat ich vyrobky, aj by mali vediet povedat daco k servisu... samozrejme uplatnenie reklamacie je problem 🙂))
neviete ako je to s inymi vecami, co sa napr. autosedacky tyka - vajicka? potrebovali by sme ju zreklamovat ale mame znacku Romer...
@koran ahoj, kde si bola si dat "premazat" kolieska, v tom Palace? lebo ja mam storocny PP Atlantico kocik, ktoremu prestala fungovat brzda a potrebujem to opravit a vobec netusim kto mi to urobi. To je fakt sila ze firma PegPerego nema nieco ako europsku zaruku, cize ak niekto skrachuje a prestane to sem dovazat a predava to tu hafo webshopov, ze nie je nikoho kto to servisuje a riesi reklamacie vseobecne, nie ze sa servis viaze len na konkretneho dovozcu a ked ten skrachuje, tak zmizne hned aj servis.
ahojky ano aj ja mam problem so stolickou peg perego tatamia kupovana u nich isla som ju predavat a zistila som ze nejde zlozit, nie co sa mi zaseklo, volala som do kociky.sk a ze tam chodi servisak tak snad to opravia , su na Zlatych pieskoch- Predajna Premaman...
ja som tiež riešila cez stránku kočíky .sk a dokonca som hovorila telefonicky .číslo zo stránky ,zo servisákom a problém sa vyriešil ,je to servis na túto značku a aj pri reklamácii ,to je jedno ,kde kúpený ,ale ak je v záruke ,nie je problém....
@koran Ahoj, to si ma velmi prekvapila, ze je PP v Auparku zrusene...ved tam bolo uz hadam 300 rokov... :o)
No, pokial ja viem, tak stranka www.kociky.sk patri tomu istemu majitelovi ako PP Aupark. Mozno sa mylim, neviem, ale ked som s nimi komunikovala na tejto stranke, odpisovali mi v zmysle "v nasej predajni v Auparku"...tak skus cez tuto stranku. Drzim palce!