Kúpa kočíka - kamenná predajňa verzus e-shop

majrab
30. mar 2016

Ahojte nasli sme si kocik,ale prevysuje nas rozpocet, ktory sme si stanovili. A tu je nasa dilema v jednom eshope ho maju za 500 e, ale kamennu predajnu maju cca 400 km od nas. Cize ak by sme ho reklamovali tak, by sme ho museli poslat postou= zvysene naklady. V druhom ho maju za 530 e, ale predajnu maju cca 60 km od nas a to by sme si ponho sli osobne. Ako by ste to poriesili vy? Kaslat na 30 e a kupit z blizsej predajne alebo to risknut a kupit z dialky? Vybava je rovnaka.

jamabe
30. mar 2016

@majrab My kupujeme z e-shopov skoro všetko.. Napr. aj veľkú elektroniku a vôbec sme nerozmýšľali nad tým, čo ak budeme reklamovať... Vlastne sme ešte nikdy nemuseli nič reklamovať (klop-klop 🙂). Kľudne by som na tvojom mieste kúpila ten lacnejší. Keby si aj musela niečo reklamovať, poštovné bude nižšie ako 30e. A za tú cenu to hádam nie je nejaký lacný brak...

majrab
autor
30. mar 2016

@jamabe podla recenzii je ok tak dufam,ze bude podla nasich predstav.

bubinko1506
30. mar 2016

@majrab kolko by stala doprava kocika z tej vzdialenejsej predajne? alebo ponukaju dopravu zadarmo? kludno by som ho zobrala z tej vzdialenejsej predajne. nikde nie je napisane, ze ho urcite budes reklamovat. my kupujeme takmer vsetko z e-shopov, aj zahranicnych a zatial sme nastastie nemuseli nic reklamovat.

mirkaaa80
30. mar 2016

@majrab ja som kupovala kočík z nemecka. Bol o polovicu lacnejšie ako u nas tak som to riskla. Doprava z nemecka letecky bola zadarmo. Neriesila som reklamáciu. Samozrejme že sa stalo že som ho potrebovala reklamovať. Napísala som e-mail, stačilo im iba sériové číslo kocika a foto závady, tu som aj popísala. Poslali mi (samozrejme zadarmo) novy náhradný diel, plus ďaľšie náhradné na iné závady aj náhradnú rucku - keby náhodou v budúcnosti ešte niečo " odislo". 🙂. Skus im napísať, ako budete postupovať v prípade reklamácie, ja by som sa prillanala tiež na stranu e-shopu, 98% veci kupujem cez ne 😉.

mirkaaa80
30. mar 2016

@majrab aha, teraz pozerám že je tam rozdiel 30€, tak to by som si pren isla osobné do predajne.

misa107
30. mar 2016

@mirkaaa80 a s ktorej stranky si objednavala..dakujem

majrab
autor
30. mar 2016

@bubinko1506 doprava je zadarmo

marika_marika
30. mar 2016

Moja skúsenosť: prvý kočík sme kupovali v kamennom obchode - skvelý predavač - 30 minút rozprával o kočíku, ukázal nám na ňom úplne všetko. Bol to skvelý kočík, zvládol každý terén. Problém, ktorý som si neuvedomila - jeho hmotnosť. Aj chlap mal čo robiť, aby ho dvihol aspoň do kufra auta. Ešte stále ten kočík funguje, aj keď iba na chate. Veľmi skoro som chcela športový, ľahký kočiar. Kupovala som v značkovej predajni. Kočík mi ukázali, vyskúšali, vyzeral byť fajn. Trikrát som ho reklamovala - stále problém s predným kolieskom - vypadávalo. Raz mi vypadlo uprostred križovatky. Keď sa aj po tretej oprave pokazilo, mala som sto chutí ho nechať pred predajňou. Vymeniť kočík zakaždým odmietli o vrátení peňazí ani chýru - práve naopak tvrdili, že mi robia láskavosť, že to uznali ako reklamáciu, lebo som to spôsobila ja zlým používaním. Od tej značky ani z tej predajne už nič nechcem.
Kočík pre ďalšie dieťa som kúpila cez internet - som s ním neskutočne spokojná používam ho aj pri treťom dieťati, ani raz nemal problém. Takže predajňa s vychýreným menom nemusí znamenať bezproblémový obchod...

tehula
30. mar 2016

neber ma prosim v zlom, ale tych 60km tiez nie je behnut pren v ramci mesta a nie je to zadarmo, ledaze jazdis na vodu. plus zabijak casu otocit sa 120km. pokial sa nebavime o odbere z predajne co mas v meste svojom, tak stale je to doprava a peniaze, aj v pripade cestovania za reklamaciou,

Objednaj si ho z eshopu (pokial teda ide o seriozny fungujuci eshop, nie nejaku maminu podnikajucu 2mesiace, co zavre kram, akonahle pridu reklamacie )
Ziaden obchod ti aj tak nevyreklamuje vec na mieste okamzite, vzdy sa to riesi s vyrobcom, alebo regio. distributorom danej znacky

majrab
autor
30. mar 2016

@tehula ano tiez som rozmyslala aj nad cestovnym a je to dlho fungujuci eshop maju aj velku predajnu v Trnave

tehula
30. mar 2016

@majrab nie bambini? ci nieco take? Objednaj teda z eshopu ked je overeny uz nejaky cas 🙂

majrab
autor
30. mar 2016

@tehula ano presne odtial 🙂

siska53
30. mar 2016

@majrab ja osobne taketo veci radsej kupujem osobne (aj ked som.najskor zvazovala kupu cez net,kedze nereagovali,vykaslala som sa na to a sla koviky pozerat osobne).

Ak si kupis kvalitny kocik nemal by byt dovod na reklamacie. Ja som napr.nic reklamovat nepotrebovala,bol kupovany v kamennom obchode,ale verim,ze ak by som nasla v tom case (6,5r.dozadu) internetovy obchod,tak ten kocik by tiez fungoval bez problemov,reklamacii.

poljana
30. mar 2016

@majrab kašli na 30e.... ja som brala pračku síce z netu ale vybrala som si práčku za 390 z dôveryhodného a známeho eshopu než za 320 z čudného eshopu

tehula
30. mar 2016

@poljana ale to bambini existuje uz roky rokuce, sama som tam obzerala kocar, kym som mimina mala. Dnes su uz deti skolaci, takze ide len o to, ze ona z Michaloviec ma ich predajnu v Trnave daleko, ale ved eshop je overeny.

bubinko1506
31. mar 2016

@majrab no, po ten, co je blizsie, ak si pojdes osobne, tak si k cene pripocitaj naklady na dopravu a zabity cas. takze ak je ten vzdialeny e-shop prevereny (co citam, ze je), tak by som si to objednala z neho

vonava007
31. mar 2016

@majrab osobne ti doporučujem ísť do kamennej predajne. Veľakrát ti predajca vie dať aj zľavu,tak nekupis tak draho🙂

majrab
autor
31. mar 2016

@vonava007 to uz su ceny po zlavach,,,,v tej predajni blizsie k nam sme boli a aj tam by sme si kocik museli objednat cez ich e-shop a az potom by bola zlava na tych 530 eur inak je drahsi

danii2
31. mar 2016

@majrab Ahoj,aj ja som akurat pred mesiacom kupovala kocik z Bambini.A to som z Vranova,cize podobne ako ty.Ked bude treba reklamovat,tak to nejako poslem,boli tam v pohode,tak hadam nebude problem.Este mi aj darcek poslali za objednavku ponozticky a vlhcene utierky.Malickost,ale potesi 🙂

majrab
autor
31. mar 2016

@danii2 vdaka 🙂 tak si ho objedname s najväcsou pravdepodobnostou, ale vy ste si ho boli omrknut v nejakej predajni, kde vam vsetko ukazali? Lebo mi sme boli iba sondovat ake vlastne maju kociky a nedavali sme si ho rozlozit a upevnit vajicko a tak poukazovat,,,to aj tak este pojdeme do tej predajne co mame blizsie, kedze iba tam mali tento kocik

danii2
31. mar 2016

@majrab A nema niekto v okoli taky kocik? U nas mali v rodine,takze som ho poznala, aj ked ja som kupila novsi model,ale v pohode.Videla som ho aj v Kosiciach ked sme boli na nakupoch,ale nechcela som odtial kupovat,lebo vychadzal drahsie a este bolo skoro na nakup kocika.

majrab
autor
31. mar 2016

@danii2 nie nema ho nikto ani po meste som ho nevidela, aby ho mala nejaka mamicka.

danii2
31. mar 2016

@majrab A aky to vlastne chces?

nyusika
31. mar 2016

ja by som sa asi poobzerala po nejakom lacnejsom...lebo ked je 30 eur suma, kvoli ktorej mas dilemu, tak neviem-neviem.

ja netvrdim, ze je to malo penazi, ale urcite by som nesla na doraz, co sa financii tyka.
a urcite by som isla na istotu - overeny eshop.

majrab
autor
31. mar 2016

@nyusika uz to tu bolo par krat spomenute, ze to overeny e-shop je. Pravdaze mame vybratu aj lacnejsiu alternativu, ale tento sa paci nam obom no, kedze ho plati manzel a on mi dal strop snazim sa najst co najlepsu cenu nanho.

majrab
autor
31. mar 2016
nyusika
31. mar 2016

@majrab tak potom super 🙂
nebala by som sa tej dialky (kvoli reklamacii), snad nekupujete nejaky polsky sunt 🙂

danii2
31. mar 2016

@majrab Vyzera pekne drzim prsty 🙂

whitecat666
31. mar 2016

@majrab Ja by som sa vobec nad nejakou reklamaciou ani nezamyslala 😎 😎 😎 .
Ak ide o kvalitny kocik (s dobrymi recenziami) a kupujes z overeneho eshopu tak je minimalna sanca, ze ti pride domov nejaky chybovy kus.
A ked ti na nom nieco po roku odide, tak to hadam nebudes reklamovat (ved je jasne, ze pouzivanim sa veci nicia).

mirkaaa80
31. mar 2016

@misa107 windeln.de, treba vychytit akciu, kupovala som takto pred rokom a maaaax.spokojnosť. 😉