Kúpa kočíka cez internet a prípadná reklamácia

bolarazjedna
13. feb 2022

Ahojte, stojíme pred kúpou kočíka, a ten istý, ktorý som vyhliadla v bežnom obchode pre bábätká, som našla vo viacerých eshopoch o 15% lacnejšie. Neviem ale, či sa prípadná reklamácia v budúcnosti nerieši ťažšie cez eshop, či terajšia lacnejšia kúpa sa nemôže vypomstiť.
Konkrétne som kukala 4mama.sk (oni napr majú aj kamennú predajňu, ale ďaleko od nás) a e-kočíky.sk.

Ak máte skúsenosti s kúpou cez eshop a prípadnú reklamáciu, podeľte sa, dakujem☺️

xromix
13. feb 2022

@bolarazjedna ahoj. My sme kupovali cez kociky.sk, keď sme vyberali bol lockdown a všetko zatvorené, tak sme sa tam dohodli na “návšteve”, aj keď to bolo 200km, ale chcela som si ten kocik najskôr “ochytat”. Vybrali sme tam aj ďalšie veci. Následne nám objednávku doviezol kuriér. Minuly týždeň mi na strieske praskol kĺb. Poslali sme fotky rozpadnuteho kĺbu, vymenene 2 maily. Kĺb prišiel poštou do pár dni. Na kočíku sa dal jednoducho vymeniť. Reklamácia vybavená v podstate do týždňa, nikde sme nič nemuseli voziť, posielať, ale samozrejme záleží od toho čo sa ti pokazí…a možno sa nepokazí vôbec. Rozdiel v reklamácii cez eshop bude asi len ten že v prípade potreby posielaš kocik kuriérom, ak teda si neurobíte výlet. To sú dodatočne náklady. Ale iný problém by som tam nevidela.