Ahojte maminy ;)
necelých 5 mesiacov používame kočík Joolz Day2, kupovaný v kamennej predajni (ešte v záruke), zatiaľ využívame len hlbokú vaničku samozrejme ale konštrukcia nám začala pekne vŕzgať ako starý rozheganý kočík. Uvažujem, že ho dáme reklamovať, ale neviem či sa vôbec na niečo také vzťahuje reklamácia (aj keď za tie peniaze by sa teda mohla) a tiež by ma zaujímalo či počas reklamácie zostaneme bez kočíka alebo nám dajú nejaký náhradný? Máte niektorá podobnú skúsenosť? Ďakujem za tipy a rady ;)
Ahoj, chcem sa opýtať či ti reklamáciu uznali lebo mám taký istý problém s kočíkom Joolz day 2. vďaka
@lusy9 ja ked som reklamovala v predeti.sk pozicali mi nahradny, ale najprv som sa telefonicky informovala ci ho na predajni maju. A urcite reklamuj. Kocik budete pouzivat este dlho.