Ahojte, z www.svetkocikov.sk som si objednala kočík. Bol mi doručený 19.9.2013, po vyskúšaní sa mi absolutne nepáčil, pískali zadne kolieska, predné kolieska nedoliehali na zem, strieška je vykrivená do jednej strany a ťažko sa s nim manevruje. Presne toto som napísala do mailu na adresu servis zakaznikom čo mali na stránke, udala som aj to že chcem tovar vratiť, som aj v lehote 7 pracovných dni.
Z ich strany nie je žiadna komunikácia, čo mám robiť telefon nedvíhajú. Poslať tovar aj napriek tomu zo sprievodným listom? Ďakujem za rady.
ak majú kamennú predajňu tak ho tam dovez, preukáž sa kúpnym dokladom a žiadaj vrátenie peňazí. Aj keby si ho kupovala v BA a predajňu máš najbližšie v KE a je to rovnaký reťazový obchod musia ti ho vziať späť. Alebo ho pošli späť ako reklamáciu priamo na adresu, z ktorej ti prišiel. Nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvôdu je tuším len 7 dní a nie 14, ale reklamáciu môžeš uplatniť do 2 rokov od kúpy tovaru ak máš doklad, ak sa zahodila krabice nevadí, už ich pri uplatnení reklamácie netreba 😉
ak ti nikto neodpovedá, ani mailom ( mail by som si na tvojom mieste nevymazala, ale vytlačila ako dôkaz), ani telefonicky tak by som sa obrátila alebo aspoň zatelefonovala na Slovenskú obchodnú inšpekciu a tam ti určite poradia ako postupovať, prípadne oni môžu preveriť toho predávajúceho. 🙂
V obchodných podmienkach na ich stránke máš postup, presne tak urob a to hneď zajtra, aby si stihla tých 7 dní. nečakaj, kým ti budú reagovať, asi naťahujú čas, aby si to nestihla
5. Vrátenie tovaru / Odstúpenie od zmluvy
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci – spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť
Tovar prosím zasielajte späť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný:
1. List o odstúpení od zmluvy
2. Vyplnený formulár o vrátení tovaru
Tovar spolu s horeuvedenými dokladmi zasielajte iba na našu adresu s textom "Vrátenie tovaru":
NEFRIS s.r.o.
Stefanikova 64
085 01 Bardejov
Pravdepodobne nez vam poslali kocik,ho ani neskontrolovali, mate narok ho poslat spat
Z tej stranky sme si objednavali rukavice na kocik a tiez sme mali problem.poslali ine ako sme si vybrali vyzerali akoby ich sili na kolene a vobec nesplnali ucel .....na mail nereagovali tak sme vyuzili tel kontakt ....mala som pocit ze tam pracuju uplne neschopni ludia....ked sme povedali ze nam poslali ine rukavice tak odpoved bola....ale tie vase sme nemali na sklade....no tak asi tak....peniaze ale nakoniec vratili....
hej ja by som to poslala potom uz budu muset reagovat a pokial viem dla zakona je lehota na vratenie 14dni a netreba ani uvadzat dovod