Ahojte, mám vysunutú platničku, ktorá mi tlačí na nerv. Už dva mesiace ma to bolí. Teraz o kúsok menej, ale naozaj len o kúsok...doktorka mi odporučila cvičenie (SM-systém) + ak sa to zhorší, poprípade bude viac bolieť, mám jej zavolať a ona mi predpíše liečbu ozónom. Aké s tým máte skústenosti? pomohlo?
ďakujem
@anulienka30 Brat povedal že je to zázrak...hrozila mu OP tak že posledná možnosť ozón a už 2 roky ma pokoj a normalne pracuje ako sefkuchár takže sem tam aj zdvihne ťažké ale už vie ako na to....
@anulienka30 ja by som vydržala ešte cvičiť, mna rok! Bolela vytecena platnicka, kým so mvobec začala cvičiť(všetci mi tvrdili, že to je všetko možné. Len nie platnicka) vo februári to budú 2 roky od prasknutia a vytecenia, teraz v októbri 2. Mr, výrazná regresia a zlepšenie bez akejkoľvek liečby. Jedine cvičebný sm systém a chôdza 🙂
@janka_266 podla coho cvicis?
@opica_skorica sm systém, chodila som k jednej pani, čo to učí
@janka_266 mne našťastie ešte nevytiekla....len je natrhnuta....idem po tom cvičení....vyskusam
@anulienka30 tak by som to skúsila tým cvičením a chôdzou vrátiť spať. Ak je to samozrejme znesiteľné a nehrozí nejaké poškodenie nervu
@anulienka30 neviem aké máš bolesti, ale ja som už bol na tom tak, ze som ledva chodil, vstaval z postele.. Mne to tlačítko na nerv v nohe.. Nikdy takú bolesť neprajem nikomu.. Už mi hrozila operácia, bol som zufal,y, šiel som a ten ozón do dunajské stredy. A 7 rokov kľud.. Samozrejme sa sanujem, ale viem ze sa to vráti...
Ja som po operacii 24 rokov a vrele doporucujem.
Ten ozon je taky ze niekomu pomoze, niekomu nie. Ja som bola raz, bolelo to dost a mne konkretne sa nepolepsilo. Neurologicka odporucila zopakovat ale zatial som nebola, medzicasom som bola tehotna. Uvidim ci este vobec niekedy pojdem, mam 2 platnicky vysunute v krizovej oblasti uz 10 rokov.