Vyšetrenie len na objednávku

31. okt 2022

Dobry den, prosim ma niekto praktickeho lekara, ktory vas nevysetri inak nez bez objednania? Ja totiz som k takemu prestupila a trochu sa toho obavam. Napriklad ked ste chory komunikuju emailom a telefonicky ale nemozete ist do cakarne bez terminu. Dakujem za nazor

petamich
31. okt 2022

aj moja tak ma ale vzdy ma dost volnych terminov na objednanie online a ked nie, da sa zavolat a dohodnut so sestrickou, ze je nejaky akutny problem

natalala
31. okt 2022

Podla mna je to super, aspon nesedis v cakarni s x dalsimi ludmi od kt nachytas este vsetko mozne aj nemozne 🤷🏼‍♀️

autor
31. okt 2022

@natalala ano, len este aby som upresnila - termin nedaju v ten den ked ste chory. Tak do 2 dni. Cize pacient musi cakat, neriesi sa to hned.

lujza123
31. okt 2022

Dcéra ma takú doktorku, koli tomu k nej chodíme ak keď je to cez celé mesto.
Podľa mna by to mali mat povinne všetci lekári, nie ako niektorí kde musíš sedieť dlhé hodiny v čakárni.
Akutny stav treba nahlásiť v telefóne, to ta vezmu aj skôr a klasické prechladnutie zvladnes počkať tie 2 dní do terminu

slavomira236
31. okt 2022

My nuly rok som tiež musela volať aj k deckej aj o môjmu minule som už bola s dcérkou normálne...inak ja som žila dlhšie v Londýne tam je to normálne termín zvyčajne až o 2 dní

layla123321
31. okt 2022

Ja som kvôli tomu lekára vymenila. Je super, že netreba čakať v čakárni... Keď chce človek prehliadku alebo očkovanie... Ibaže pri chorobe termíny boli niekedy tiež až o pár dní a spätne mi nechcel vystaviť PN. Takže skoro každú chorobu som polku musela brať dovolenku a až potom PN na posledné dni...

zobaka
31. okt 2022

ja to vidim ako vyhodu, ze sa treba objednat, pred covidom bolo bezne, ze v cakarni kaslali a smoklili bez respiratorov ludia, chodili ako im vyslo, raz som, potrebovala len vymenny listok, bola som zdrava a pri takom hodinovom cakani som lapila v cakarni nejaku bakteriu a pol roka som sa nevedela z toho vyhrabat

3009
31. okt 2022

V praktickej ambulancii sú termíny možné vybrať cez internet a každý deň 2 hod. ráno a 2 hod. poobede berú pacientov s akútnymi stavmi. Kvôli tomu tam chodím. Lieky objednám cez email.

autor
31. okt 2022

@3009 tam som chcela ist povodne, aj tam totiz spadam - ale uplne ma zarazilo, ze mi ponukli konkretnu lekarku. Nepoznam ju, nechcem jej ublizit, ale ta lekarka bola rok v atestacnej priprave. Seniornejsieho lekara mi dat odmietli. Ze neprijimaju pacientov. Preto som dlhsie hladala a nasla som si lekarku, co ma dobre hodnotenia aj skusenosti ale zase tento pre mna "novy system".

autor
31. okt 2022

@zobaka to je pravda, je to v urcitom smere aj vyhoda
@layla123321 tohto sa dost bojim a chapem ta - aj ked pn sa vystavuje elektronicky. Ja samozrejme s nou nemam este vybudovany vztah, ale pokial nemusim vyslovene lekara neriesim. Cize ak by som ochorela a potrebujem ju - zjavne by to bolo na PN a dufam, ze by ju vystavila. Je neudrzatelne brat si takto dovolenky, najma ked clovek ich dost mina aj na inych clenov rodiny.

layla123321
31. okt 2022

Áno, tá PN elektronicky je tuším az teraz od juna, ale to som už na materskej, takže teraz by mi to mohlo byť jedno... Ale aj počas tehotenstva mi bolo "ľúto", že proste nevedel ma zobrať hneď, ale niekedy aj 3-4 dni trvalo, kým bolo miesto, hoci som povedala, že akútne (pretrvávajúce horúčky v prvom trimestri). Ale je pravda, že občas bolo voľné aj hneď v ten deň, ale to možno 2-3 krát v priebehu niekoľkých rokov....

autor
31. okt 2022

@layla123321 no uvidim, cas preveri ci to pojde, na jednej strane je to prehladny system aj zodpovedny voci inym, len co ak by bolo velmi zle. Asi len pohotovost. Pri detoch si tento system veru predstavit neviem.

majlo1234
31. okt 2022

Aj ja aj syn mame taku lekarku. Mam podvedome z toho stres, ale realne s tym nikdy nebol problem, vzdy sme sa dohodli

mimikarol
31. okt 2022

My to tak máme u pediatricky a je to super. Zo sestrov sa dohodneme na koľku máme prísť, žiadne čakanie v preplnenej čakárni. Dúfam že to takto už aj zostane