Vitamíny zadarmo

eva1113
15. okt 2021

baby objednala som si vitaminy akoze zadarmo,myslite si ze to bude seriozne?

1aduliatko1
15. okt 2021

už to tu bolo veľakrát, zadarmo, či za to poštovné? príde ti domov šek spolu s vitamínmi a zaplatíš poštovné 1,90 samizda...potom ti budú volať a ponúkať ďalšie produkty, slušne som odmietla a už neotravujú.

dzejsik
15. okt 2021

@eva1113 znama objednala a prislo jej to normalne

eva1113
autor
15. okt 2021

ja totiz niesom zvyknuta,ze zadarmo.

jaja8_9
15. okt 2021

@eva1113 už to tu raz bolo riešené kedysi dávno, zapamätaj si nič nie je zadarmo... Niečo za tým bude. Podľa mňa je to podvod, nalakanie ľudí... Prvé vitamíny byť zadarmo môžu ale to co bude nasledovať ďalej si radšej nechcem ani predstavovať

veronikaszabova
15. okt 2021

@jaja8_9 ziadny podvod, nic.
Pride jej sek, ten zaplati. V papieroch bude ID zakaznika, posle im mail, ze rusi dalsie posielanie a hotovo.

eva1113
autor
15. okt 2021

no dufam,ze sa neukaze cim starsia tym hlupsia.dakujem velmi za skusenosti

jaja8_9
15. okt 2021

@veronikaszabova zbytočne opletacky, príde do lekárne a seriózne si kúpi vitamíny aké chce

zuzi_747
15. okt 2021

@eva1113 tá firma čo posiela tie akože vitamíny zadarmo mi raz bez čohokoľvek poslali domov tiež nejaké doplnky na kĺby. Nič som si neobjednala. Bolo to len v schránke hodené. Potom začali chodiť ďalšie ale za poplatok. Volala som do tej firmy že ako prišli k mojej adrese a že ja som si nič neobjednala. Hajili sa tým, že pokiaľ som ten balíček zo schránky prevzala , som v nejakom klube a musím platiť členstvo a budú mi chodiť ďalšie balíčky. Hneď som písala mail, aj papierom žiadosť o vymazanie mojich osobných údajov z ich systému inak podávam podnet na SOI aj trestné oznámenie za zneužitie osobných údajov. Bol to s nimi boj.
Potom ešte asi 2x prišli nejaké letáčiky, tie šli hneď do koša. Prečítajte si určite ich podmienky , majú to napísané že prevzatím sa zaväzujete k členstvu a budete platiť ročne poplatky. Oni potom posielajú kadejaké blbosti od fénov a podobne. Keď mi mamina povedala že by si tie vitamíny objednala , hneď som ju zrušila že nech to ani neskúša.

merrysa
15. okt 2021

@zuzi_747 presne tak, nechápem ze na toto ešte niekto naleti... Zadarmo ci za poštovné, to je jedno, nikto v dnešnej dobe nerobi takuto charitu

rawmamka
15. okt 2021

Je tu už o tom x diskusií, "zadarmo" to iste nebude, minimálne to stojí pokoj na duši kvôli neustálemu otravovaniu a x pokusom o lapenie nového zákazníka, navyše tie vitamíny by som neužívala ani zadarmo, skôr ublížia ako pomôžu, ak sa jedná o ten "slávny" vitamín D3 z Nórska, ktoré sem už Nóri posielajú v kamiónoch 😝 .

zuzi_747
15. okt 2021

@merrysa no , to už radšej obetujem pár eur a kúpim si sama nejaké Dčko, Bčko , Zinok a na zimu mi to úplne stačí. Bohvie aké majú tie vitamíny zložením. Sú to klamári. Najhoršie je ,že na to doplácajú hlavne starší ľudia, ktorí tomu nerozumejú a objednávajú. To je firma založená na rovnakom princípe ako tie čo posielali bambusové ponožky. Och 🙈🙈

eva1113
autor
15. okt 2021

mozem ten balik neprebrat?

merrysa
15. okt 2021

@zuzi_747 ved jasne, ponozky, ziletky a neviem co este všetko.. Raz som mamu za to zdrbala, lebo tiež po telefone jej nieco ponukli zadarmo a ona zobrala.. A potom posielali a posielali dalsie veci, ona by platila donekonecna..dochodkyna hej.. Tak som im tam pisala dorazne maily nech uz nic neposielaju lebo budeme riesit inou formou.. Tak prestali.. Je mi na vracanie z nich

katkaps
15. okt 2021

@eva1113 ahoj, už si z toho na nervy čo? Lebo nevieš čo z toho bude? Ja som tiež objednala, tiež začínam stresovať. Ale vieš čo, keď náhodou bude nejaký problém tak im pošlem balík späť alebo to telefonický vyriešim.
No čo, mnohí sa nechali oblbnúť. Tak môžme raz aj my 😉😀

eva1113
autor
15. okt 2021

ja som teraz volala az to zrusia,nebol problem no uvidim co naozaj

katkaps
15. okt 2021

@eva1113 aj ja som tak teraz telefonicky zrušila. Tak uvidíme

eva1113
autor
15. okt 2021

mala si tiez D3 na cely rok,ci ine

eva1113
autor
15. okt 2021

ved sa musim smiat sama sebe ,raz mudra zienka,nevyskusas nevies

katkaps
15. okt 2021

@eva1113 tiež tie isté som objednala
No čo raz sa to muselo stať 😃

eva1113
autor
15. okt 2021

a prislo ti nieco do meilu?mne nic ani oobjednavke ani zruseni

katkaps
15. okt 2021

@eva1113 o objednávke mi prišlo, o zrušení nič. No operátorka povedala že všetko je zrušené. Tak uvidíme

eva1113
autor
15. okt 2021

tak budeme cakat,dam vediet

katkaps
15. okt 2021

@eva1113 ďakujem, dám aj ja vedieť 😉

rawmamka
15. okt 2021

Odporúčam písomný kontakt (doporučene) kvôli dokazovaniu. Telefonický hovor ste si zrejme nenahrávali a ak aj áno, musia byť splnené viaceré podmienky, aby sa dal považovať za legálne ukončenie zmluvného vzťahu. Pozrite si staršie diskusie na túto tému ako z toho von, aby sa z toho nestal pre vás "kostlivec v skrini". Ľudia sa dajú veľmi rýchlo nachytať na čokoľvek "zadarmo", "v akcii" , "iba za poštovné" a pod., držím palce, aby ste sa ich zbavili 👍.

katkaps
15. okt 2021

@rawmamka ahoj, ďakujem že radu. Oni aj nahrávali rozhovor to povedala na začiatku. Tak dúfam že to bude všetko ok

eva1113
autor
15. okt 2021

asi pockam ci co pride a ak,tak to poslem hned naspet.zmluvny vztah by mozno bol keby preberiem balik.

rawmamka
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
rawmamka
15. okt 2021

@eva1113 Prečítaj si staršie diskusie, v tomto prípade zmluvný vzťah vznikol vytvorením objednávky (vyplnením údajov), prebratie alebo neprebratie balíka na to nemá žiaden vplyv.
Napokon, oni tie balíčky vhadzujú do schránky bez toho, aby to bolo doporučene (do rúk alebo na protipodpis), takže sú si plne vedomí, že je de facto nepodstatné, či balíček obdržíš alebo nie, pre nich sú podstatné len nasledujúce platby na ich účet, čo vedia na 100% dokázať, či si zaplatila alebo nie (výpisom z účtu).

rawmamka
15. okt 2021

@katkaps Vieš, ale to nahrávali pre svoju potrebu, totižto tebe v prípade sporu by kópiu nahrávky na 100% neposkytli 😉.
To je len ich dôkaz (ktorý použijú iba vtedy, ak by z toho mali výhodu, určite nie v prípade zákazníka, ktorý nechce kupovať ich výrobky), ty nemáš v rukách žiadny dôkaz o tom, že si zmluvný vzťah ukončila.
Kľudne ma oprav, ak sa mýlim 🙂.

katkaps
15. okt 2021

@rawmamka akurát som im poslala mail že ich prosím o potvrdenie storna objednávky na mail. Tak uvidíme.
Ďakujem ti pekne