Ahojte, má niekto z vás Union poisťovňu a bol v októbri u zubára? Máte už vykázanú návštevu u zubára z októbra v aplikácii alebo v epobocke?
Ďakujem
@miamia04 maju na to 6 mes tusim
Môžem sa opýtať? Syn bol ošetrený v októbri, žiadosť predbežne schválená a stále mi neprišli peniaze… dnes som dostala odpoveď, že v tom období nebol vykázaný stomatologický výkon. Vám už peniaze prišli?
Minulý rok aplikácia mne prestala výkony zobrazovať, keď som.googlila = bola.to bežná vec, teraz vo februári som ju odinštalovala a znovu stiahla a ukazuje všetko už správne.
S benefitom ale nemá nič to ci tebe sa to zobrazuje v apke. Mne normálne benefity preplacali.
Druhá vec je ak poisťovňa povie ze to nemá = tak naozaj treba riešiť zubára.
Presne to sa aj nám stalo, podľa mňa to vyzerá na nejaký systémový problém… pretože so žiadnym výkonom pred aj po októbri problém nebol… dnes ráno mi sestrička potvrdila, že to majú riadne zaevidované v systéme a teda, že to odišlo do poisťovne a majú to preplatené… išlo o plombu. Nevšimla som si to skôr, lebo som si dávala preplácať 3 návštevy a každá bola v rovnakej sume, teda som si myslela, že čakám na tú poslednú a nie na prvú.
Ja este nemam zo 14.sept