Syndróm vyhorenia

12. aug 2023

Ahojte, mozno si idem po radu, alebo sa len posťažovať.Určite veľa z vás ma tu možno ukameňuje a možno niekto aj pochopí.Som neštašťastná.Neviem sa z ničoho tešiť.Akokeby som žila v neustálom kolobehu.Keď pozerám fotky mojích kamošiek alebo spolužiačok neviem sa z nich tešiť.To ako sa im darí ake sú šťastné neviem pochopiť.Prečo som nemala také šťastie aj ja.Dokončili si školu, cestujú dovolenkujú.Vidia svet.A ja? Nemala by som sa tak cítiť, veď mam úžasnú dcéru , mam manžela, študujem na vysokej škole,pracujem v materskej škole, ale stále mi niečo chýba.Momentálne budem doma s dcérkou nakoľko bola dcétka s mojou mamou a ja som chodila do prace s mamkou sme sa dohodli ,že takto budeme fungovať rok.Čas s dcérkou je úžasný, chýbalo mi to ked som chodila do práce.Ale chcem proste aby aspoň raz za čas bol den trochu iný.Vinu zvalujem na svojho manžela.Cítim ako ma vo všetkom brzdí.On je typ človeka, ktory by najradčej sedel doma pretože pracuje a po práci chce mať kľud aj keď sa niekam rozhodne s nami íst tak len na miesta ktore pozna, ktore niesu daleko a kde vie ze sa dlho nezdrzime.Ano viem co mi napíšte ,tak choď len ty s malou.Ale aký to je výlet keď pôjdeme len my dve.Byvam v dedine, kde nemáme veľa možnosti aj keby som chcela niekde vycestovať muselo by to byť autom a nemám vodičák.Poraďte mi ako to zvládate vy.Cítim,že som vyhorela, nic ma nebavý, nudím sa,som stále unavená.S manželom sa nedohodneme vždy keď mu navrhnem aby sme niekam šli skonči to hádkou a nikam neideme.Ľúbim ho ,stará sa o nás nie som od neho závisla a to hlavne nie z finančnej stránky ale vybavuje sa mi všetko čo som mohla stihnút ako mladá bez detna a kvôli nemu som nezazila skoro nič

deti95060810
12. aug 2023

prečo si nespraviš vodičský? len tak, alebo zo zdr. dôvodov?
keby si chodila autom tak si slobodnejšia - "hodíš" dieťa do auta a idete kde chcete napr. v okruhu 50 km by ste isto niečo našli...

autor
12. aug 2023