Dobry den
Chcem sa spytat ci nemate skusenost s nejakou sukromnou klinikou kde operuju ptozy viecka u deti (1r)
Mame ist na kramare ale tam velmi nechceme ist
Ci neviete o nejakej dobrej sukromnej klinike kde to robia takym malym detom
Ja som si študovala o tom a našla som odborníka na to v prahe. Hľadajte niekoho so skúsenosťou. Myslím, že Praha motol. My sme neoperovali, lebo mu to nezasahuje tak, aby poskodzovalo zrak, tak len očná sleduje.
My sme uz behali stym po ocnych a dve dr ze to sa bude musiet operovat ma to do polky zrenicky
Len som chcela ci nema niekto skusenost s nejakou klinikou alebo s niekym kto sa tomu venuje a je fakt dobry
@petra844 Dobrý deň prosím Vás chcem sa spytat či už ste po operácii alebo čakáte ? My mame ptozu ľavého očká mala má 3mesiace a chodíme na Kramáre . Ďakujem
My chodime do KE 3Fklinika, syncek (2r) uz ma po operacii..tiez sme chodili na kramare, kde mu to operovat nechceli, vraj nie je to take zle..
@307995 dobry den dcera mala 2x operaciu ptozy ano je to normalne nebojte sa nic mozno aj po roku to prejde ze ho pekne zatvori
treba sa opytat ocnej vasej ci netreba davat gel pred spanim aby nemal suche oko
nam povedal ocny ze vela ludi aj co nemali operaciu nemaju niekedy uplne zatvorene oci a nic sa nedeje takze by to malo byt pk
@miciluci ja som to hladala cez rozne fora nakoniec na fb je forum za ptozu a tam ho vsetci chvalili tak som si tam zacala pisat so slovakmi a postupne sme vsetko planovali konzultaciu viedohovorom s dr dali sme dokopy peniaze a isli sme..ano sme urcite spokojnejsi nez tu ked bola v 1,5r na kramaroch tu to robia starou metodou v spanielsku jej robili rez na viecku na kramarocj jej to len vydvihli a prisli na obocie za pol roka jej to kleslo ale ako to nemusi byt pripad kazdeho
ma to pekne ale problemy so zrakom aj ked date dietatu operovat ptozu nekoncia teraz riesime ze prelepujeme “zdrave”a operovanym musi trenovat lebo z ptozy detom utekaju ocka ako keby skulila niekedy