Psychické problémy

asdf1234
25. feb 2024

Zdravím vás
Som muž 28r pracujem ako stavbár szčo… chcem vás požiadať o radu … mám problémy so psychikou . Čítal som tu pár príspevkov ale predsa by som sa chcel podeliť o môj príbeh a požiadať o nejakú radu od ľudí ktorý majú podobnú skúsenosť …. Rok a pól bojujem s niečím ako úzkosti spojené s depresiami … aspoň si to myslim … neni som odborník na to , ale neprešiel od vtedy ani deň ze by som si na tieto stavy nespomenul a neprivolal si tie myšlienky na to ktoré ma vedia dostat do stavu kedy sa citim hrozne , taká beznádej , strach z niečoho čo sa nedá opísať tak ľahko … akoby myšlienka ze nie som v poriadku ze sa môj život od vtedy dosť zmenil …. Veci ktoré ma dovtedy bavili tak nemám s toho už takú radosť a táto vedomosť ma ničí ….. neviem ako sa s toho vymotať …. Neviem prečo sa to vôbec stalo ze v jeden deň sa mi život takto otočí … Nemôžem sa stotožniť s tým ze by to malo byt normálne a ignorovať to ….
Tento stav sa mi privodil z ničoho nič keď som jedného dňa pil kávu.
Časom som zistil ze káva už nie je pre mňa lebo mi dokáže ľahko tieto stavy zhoršiť , tak isto som skoncoval s cigaretami lebo majú podobný efekt a tak isto aj alkohol … ono vlastne to príde po alkohole až na druhý deň …. Takže aj slkohol som v značnej miere obmedzil ( predtým som nemal problém normálne fungovať na druhý deň , asi niečo na tom bude ze vekom už človek toľko nezvládne 😀) ale spať k veci .
Riešil som to aj s psychológom aj psychiatrom …. Mal som predpísané nejaké lieky ktoré som ale po asi 3-4 mesiacoch vysadil pretože som mal pocit ze mi je ešte horšie … viem možno to bola chyba ale v tej dobe som bol plný beznádeje a sklamania lebo som asi od tých liekov očakával viac …. K psychiatrovi si zájdem ešte ale chcel by som požiadať o radu ak si niekto niečím takým prešiel alebo momentálne prechádza , pretože niekedy mam pocit ze toto dokáže pochopiť iba človek ktorý si týmto prešiel .

Dakujem za akúkoľvek odpoved .

deti95060810