Podozrenie na potravinovú intoleranciu a nekonanie lekára

lienka737
1. dec 2016

Mám neustále tráviace problémy a viaceré príznaky potravinovej intolerancie (migrény, nafukovanie, preháňanie, bolesť žalúdka, krče v bruchu, únava....)
Gastroskopia aj sono brušných orgánov bez nálezu. Celiakia zistená nebola, tým to uzavreli. Všeobecný lekár sa tvári, že som hypochonder a opakovane predpisuje lieky na ZNÍŽENIE žaludočnej kyseliny napriek tomu, že ja nikdy nepociťujem "pálenie záhy" a ich užívanie mi stav ešte zhoršuje. A mám vraj jesť len suche zemiaky a podobné rady.
Dala som si spraviť Food Detective Test - zistil mi intoleranciu vajec a kukurice- to som zo stravy vylúčila (aj v skrytej forme ako napríklad škrob v jogurte, študujem si to aj na šunke a takych veciach).

Prosím o radu ako postupovať.
Som ochotná si to už aj celé zaplatiť, lebo sa cítim hrozne a najviac ma trápi to, že je to možno príčina, prečo nemôžem otehotnieť.

Ďakujem.

tarvika
1. dec 2016

Testy z krvi na protilatky ti robili?

lienka737
autor
1. dec 2016

@tarvika Nie, krv mi nebrali, to som práve chcela od môjho všeobecného lekára.
Viem, že sa to ťažko zisťuje, ale ja mám pocit, že mne je už zle naozaj zo všetkého, skúšala som aj lepok vylúčiť, ale bolo mi ešte horšie.

lea299
1. dec 2016

To sú teda fajné rady že jedzte suché zemiaky a podobne. Ale s gynekológom si sa o tom rozprávala či to môže byť na vine? Známa tiež mala takéto problémy ale keď si to tak potom zobrala tak ak sa nechcela stále napchávať tabletkami do konca života tak jej tiež zostalo len vylúčiť to zo stravy a to jej vážne zostalo veľmi málo vecí čo môže

hradnapani
1. dec 2016