Ahojte ako to je keď mi prišla sms pozvánka od NCZI ma druhú dávku a ten konkrétny termín mi nevyhovuje? Mám tam zavolať alebo stačí neprísť a pôjdem na druhú dávku niekde bez registrácie ako som šla na prvú?Ma stym niekto skúsenosť?
ahoj, treba ist na tu stranku kde si sa zaregistrovala a odhlasit sa z terminu. potom pride smskou druhy termin.
@heln ahoj neregistrovala som sa na prvé očkovanie som šla bez registrácie
na stránke korona.gov sa tá pôvodný termín zrušiť a pridelia ti nový termín. musíš použiť verifikačný kód, čo ti prišiel v sms
Zavolať a zmenia termín aj miesto keď bude treba
- Call Centrum Ministerstva zdravotníctva 0800 174 174,
- Call Centrum NCZI +421 2 32 353 030.
@xiaomi_ Tam sa nikdy nedá dovolať
A čo by sa stalo kebyže termín nezrušim,a pôjdem na očkovanie vtedy kedy to bude vyhovovať mne bez registrácie ?Lebo moze sa stať že zas mi pridelia termín,ktorý mi nebude vyhovovat
@laurika999 da ja som sa dovolala na to prve , dvihli do minuty a zmenili
Autorka zavolaj a termín sa dá zmeniť, mne dali na výber 3 termíny a rôzne miesta
Nič sa nestane... Priateľovi tiež termín nepasoval a už sa nedal zmeniť tak nešiel a poslali mu potom náhradný termín... Alebo kľudne môžeš ísť aj bez registrácie len si radšej zober ten papier z prvej dávky
no ak zoženieš miesto kde očkujú bez registrácie, tak ísť samozrejme môžeš.....ale väčšinou sú to veľkokapacitné miesta a čakáš tam....v bežných nemocniciach bez registrácie očkovať nechcú
Ja som si napríklad teraz posúvala termín. Dá sa posunúť o pár dní, o 2 týždne, max.o mesiac