Noha v ortéze a hojenie

lizzygrant
30. máj 2020

Ahojte!
Písala som sem pred dvomi týždňami, že mám podvrtnutý členok. Dali mi to do sádry 18.5., bola to prasknutá krychlová kosť (podpriehlavková). Včera som bola na kontrole, dali mi ortézu. Na ďalšiu kontrolu idem 19.6. Myslíte, že to by už mohlo byť zahojené dovtedy? Fakt ma dosť súri čas, preto to stále riešim, už mi to ide na psychiku dosť ale keby ma nesúri čas, tak je mi to fakt jedno keďže som študent a do školy teraz nechodím ale naozaj to potrebujem čím skôr zahojené. Lekár povedal že 3-6 týždňov sa to hojí, v deň kontroly to bude už skoro 5 týždňov, to by mi už mohol dať dole, nie? Prosím ak máte skúsenosti tak píšte, ďakujem veľmi pekne❤️❤️

pininka1
30. máj 2020

Buď rada že si išla a zistili ti to. Ja som nešla a po rokoch zlomenina, operácia, 6 týždňov sadra a ďalších 6 ortéza. A doma tri deti a z toho jedno malo rok. Takže zatni zuby a výdrž. Aby sa to nezhoršilo.

mmonika
30. máj 2020

@lizzygrant tiez sa priklanam ku prvemu nazoru od
@pininka1 mne sa podvrtol členok na konci septembra a až 6 tyzdnov od urazu zistili že to bolo aj zlomene , nasledne to boli rehabilitacie ktore ale nezaberali, dali ma na magneticku rezonanciu a v januari bola robena 1 operacia a skoncila so 4 skrutkami, v marci mi bola robena 2 operacia kde 2 skrutky vybrali a 2 tam mam uz natrvalo, do toho prisla korona takze az teraz konecne chodim na rehabilitacie a pevne dufam že uz ma dr pusti do prace..takže som doma namiesto 6 tyzdnov skoro 9 mesiacov .. takže tych par tyzdnov vydrž nech sa ti to poriadne zhoji a nemas pripadne komplikacie ...

lizzygrant
autor
30. máj 2020

@pininka1
@mmonika
ja som išla hneď na druhý deň, za to som rada aj ja, že som išla.. takže do toho 19teho by to mohlo byť, nie? Keď Vám sa to hojilo tak dlho lenže aj Vám to neskoro zistili.

mmonika
30. máj 2020