MR vyšetrenie a piercing.

dada_7
24. mar 2020

Ahojte, chcem sa opýtať. Som objednaná na MR hlavy a skoro všade čítam že piercingy a iné kovové veci a doplnky su pri MR nebezpečné. Lenže ja mam už 5 rokov v nose piercing, ktorý sa vybrať nejako nedá😅. Prosím vás má tu s tým niekto skúsenosť, prípadne ako to riešiť?
Nerada by som ho kombinačkami nejako prestrihavala😅
Vopred ďakujem za rady. 🙂

meluela
24. mar 2020

@dada_7 pokial viem tak fakt nemoze byt kovove, lebo by to tie silne magnety vytiahli a z piercingu by bol projektil do tvojho mozgu, ale mozno sa mylim, som len laik

sisa_s
24. mar 2020

No budes musiet ho vybrat urcite, mri je silny magnet, takze by to "vytrhol z teba" v horsom pripade, v lepsom pripade by narobil artefakty na snimkach (falosny nalez) a musela by si podstupit mri znova 🙂

e1i
24. mar 2020

Určite bude treba vybrat

dada_7
autor
24. mar 2020

Aha, tak ďakujem za odpovede🙂 Nejako sa stym budem musieť popasovať... Ešte jedna otázka... Tip ako vybrať piercing ktorý sa nedá otvoriť?😂

lucindav
25. mar 2020

@dada_7 skus vygooglit nejake štúdio kde robia piercingy, zavolaj/napis, popis im problem a pýtaj radu 🤷🏻‍♀️

judar
25. mar 2020

@dada_7 lepsie si ho bolestne sama odstranit ako by ti ho mal ten ultra silny magnet vytrhnut a mala by si gratis nos roztrhnuty

lusyc
25. mar 2020

S piercingom ani nepustia na vyšetrenie. Kov okrem toho, že ho môže to obrovské magnetické pole vytrhnúť, môže aj páliť.

jaskolka
25. mar 2020

Vybrať musíš, pred vyšetrením budeš aj podpisovať papier, že nemáš nič kovové v tele ani na tele. Čiže zajdi niekde, kde piercing robia, opýtaj sa, prinajhoršom ti ho jednoducho oni prestrihnu a vyberu.MR je extra silný magnet, v momente by to vytrhol, pripadne ešte spálilo kožu okolo.

w123
25. mar 2020

aky mas typ piercingu ? ja som mala septum a vedela som ho len kombinackami odsrobovat inak sa to v rukach smykalo a ta gulicka bola fakt mini ak mas iny fakt len do studia nech ti to vyberu

dada_7
autor
25. mar 2020