Môže ísť o vysunutú platničku?

20. apr 2022

Ahojte, ake su priznaky vysunutej platnicky? Minuly tyzden som bola na skupinovom cviceni a zle som dvihla tazku tyc. Uz 3 dni ma picha v lavej lopatke, prechadza to az k srdcu,citim blok v hrudnikovej casti. Moze ist o platnicku? Ukaze vysunutie aj obycajne rtg ?

katkaseiner
20. apr 2022

ono vysunuta platnicka moze mat rozne priznaky... ja som napr. zrazu po 200 m mala total bolest nohy..vobec som netusila ze to je z platnicky... asi po polroku co to nepreslo som isla k neurologovi, odtial smer MR. Cudujem sa ale po takmer roku mam pokoj a to som nic speci nerobila....
Ja by som povedala ze ta seklo... ale som laik cize kludne sa mozem mylit... ja s takymito vecami chodim k napravacovi kosti...

autor
20. apr 2022

@katkaseiner aha ze nepotrebovala si operaciu ? No uvidim ako mi bude do konca tyzdna, a objednam sa na rehabky zatial a ked tak v pondelok k ortopedovi…alebo radsej neurolog ? Nevyznam sa v tom

pininka1
20. apr 2022

Ja mam dve vysunute platnicky a ostne opotrebovane, dokonca cystu v medzistavcovom priestore a netrebalo operaciu, len rehabilitacie a cvicit. Ty mozes mat kludne zaseknuty nerv.

aandrea9
20. apr 2022

Pri platnicke sa hneď neoperuje pokiaľ viem, ak je to vysunutie minimálne dá sa zlepšiť stav cvičením. Skus najprv neuro. Nežeň sa hneď na rehabky ak nevieš, aký máš problém. Môžeš narobiť viac škody ako osohu.

pininka1
20. apr 2022

@aandrea9 tak samozrejme som to myslela rehabilitovat len po konzultacii s neurologom a vysetrenim na mr. Tazko rehabilitovat ked nevies co vlastne ti je.

martul
20. apr 2022

Teba len seklo, nesprávne si cvičila. Keď tak choď obvodnej doktorke, tá ti dá papier ďalej. Bez výmenného lístka sa ortopedovi a neurológovi nedostaneš. Až ortopéd ti môže rehabilitácie predpísať

aandrea9
20. apr 2022

@pininka1 jasné, u nás sa na rehabky bez doporučenia orto alebo neuro ani nedostanem. Okrem dajakych súkromných zariadení, čo by som v tomto prípade neriskovala.

autor