Menzes po Escapelle

aishe_hatun123
8. dec 2014

Dobrý deň. Stala sa nám taká vec, že nám zlyhala ochrana. Okamžite sme zakročili a šli do lekárne kúpiť Escapelle. Menzes prišiel prakticky o týžden a bol stredne silný trval 5 dní ale prísť nemal....Prišiel o 3 týždne skôr .Teraz po 23 dňoch, čo je môj cyklus, mi další menzes mešká. Veľmi sa bojím a panikárim.

sibalka21
8. dec 2014

Vobec nemusis panikarit po tabletke Escapelle sa ti totalne rozhadze cely cyklus a zblazni sa ti organizmus. Pokial sa bojis kup test ale podla mna sa nemas coho 🙂

aishe_hatun123
autor
8. dec 2014

@sibalka21 uff som z toho uplne mimo stále študujem otec policajt neviem si predstaviť žeby som tak mladá neskusena a nezabezpečená mala priviesť na tento svet dieťatko aj ked je to najväčšia radosť na svete 🙂 dúfam, že sa to vyrieši až prežijem sviatky v pohode a pokoji 🙂

mariannka1
8. dec 2014

ja som takmer rok, po Escapellle nemala menzes, len spinenie. bolo to na zblaznenie ☹

pterodaktyl
8. júl 2015

@mariannka1 Ahoj , viem že už je to dávno co si tu písala. Ale nebola si tehotná, ked si mala len špinenie ? Pretože ja som zobrala Escapelle pred mesiacom a odvtedy som mala menzes 8 dní a len také špinenie , z toho asi jeden deň takú silnejšiu .. No a dnes som dostala dalšiu a zatial zase len špinenie slabé ☹ .. testy som mala negatívne ..

mariannka1
9. júl 2015

@pterodaktyl ahoj, nie, vtedy som tehotna nebola 😉

pterodaktyl
9. júl 2015

@mariannka1 Tak dúfam že to bude aj v mojom prípade .. Dnes už sa objavilo aj trochu krvi , len je to velmi slabé tak uvidíím 🙂 .. Ale dakujem 🙂

marietuska
9. júl 2015

ja som mala normálny menzes len bez bolestí ,bolo to presne v strede cyklu,trval 5 dní,cervena moc krv to bola,uplne červena a vela,potom prišiel aj klasicky menzes,a potom už v pohode.

pterodaktyl
9. júl 2015