Dobrý deň, chcela by som sa spýtať na Váš názor. Som v situáciíí v ktorej nemám tušenia ako sa mám zachovať.Ide o to ,že mám 23 rokov a diagnostikovali mi rakovinu vaječníka a prsnika. Nabudúci týžden idem na operáciu. Ide o to,že neviem či to mám povedať svojej rodine alebo nie. Určite im to chcem povedať ale neviem či už teraz alebo mám počkať nejaký čas. Chcem počkať kvôli tomu,že moja sestra je tehotná a kedže je v rizikovom tehotenstve a v minulosti už niekoľkokrát prišla o bábätko záleží mi na tom aby sa to teraz podarilo a bojím sa,že ak to poviem už teraz tak sa stane to,že ju to rozruší a príde o neho.Máme spolu nádherný vzťah a viem,že by ju to veľmi rozrušilo. Ďalšia vec je tá,že operovať ma budú v Bratislave a moji rodičia sa budú trápiť ,že nemôžu byť pri mne nakoľko bývajú veľmi daleko a ja v Ba študujem na VŠ.Navyše má otec epilepsiu a mama má vysoký krvný tlak. Tak váham či im to zamlčať kým sa malinké narodí ( je to už len niekoľko týždnov) alebo im to povedať už teraz aj ked je tu to rizik. Ja som silná a zvládnem to iba je tu ten pocit,že by to moja rodina mala vedieť .Ale neviem či je vhodný čas im to už povedať teraz alebo mám počkať.Chcem sa spýtať ako by ste to riešili vy keby ste na mojom mieste? A samozrejme moja rodina je pre mna to najdôležitejšie .Preto by to spravilo teraz viac škody ako osohu.Neviem či je správny čas ešte .Chcem Vás poprosiť o radu. Ďakujem veľlmi pekne ,že ste si to prečítali a prípadne sa podelily o svoje myšlienky . Želám pekný večer
@pips13 Tazka dilema,ale asi by som to rodicom povedala a pred sestrou zatial nic nehovorit. Aj my sme si v rosine prezili tuto chorobu a je to strasny sok,preto ak sa da,je dobre uchranit sestru od tohto,kym neporodi. Alebo jej to postupne povedat. Lebo po operacii si vsimne, ze mas bolesti. Ze sa tazsie hybes ako jej to vysvetlis? Rodina je zaklad,podrzia ta. Velmi ti prajem,aby si sa vyliecila,znasas to statocne.