Ako by ste reagovali keby vám lekárnička povie že je na recept aj keď nieje?
Ahojte asi blbosť zaujíma ma všeobecný prehľad ako by ste reagovali keby si idete niečo kúpiť čo bežne kupujete a v lekárni vám pani povie že to je na recept?
Preverim si to na adc a podla toho riesim.
Ono to práve na recept nieje
Máme novú kolegyňu no novú.. už u nás robí pól roka minimálne a dnes som ju pocula pri expedícii a poznám jednu pani čo si chodí pravidelne kupovať fungicídin a dnes prišla za tou kolegyňou a ona hovorí ale ten nemáme ( je výpadok ) a aj tak je viazaný na recept takže keby aj máme musíte mať recept… než som jej stihla do toho vstúpiť pani bez slova odišla
Zaujíma ma názor ostatných takto nezávislých ľudí keby sa to vám stane
Ak by som si bola na 100% istá, že nie je, poprosila by som ju, či to môže overiť, lebo bežne ten liek kupujem a som presvedčená, že je voľnopredajný… aj majster tesár má deň blbec a utne sa
Čiže aj ty pracuješ v lekárni? Veď sa porozprávaj s kolegyňou, že daný liek nie je viazaný na predpis. Možno to kolegyňa nevie, nevidím iný dôvod, prečo by ho nechcela predať.
@kittykat22 prosím??? Ja osm sa len chcela opýtať ako by ste to vy zobrali.. kebyže vám niečo také povedia v lekárni nebolo to prvýkrát väčšinou jej do toto vstúpim ale teraz som už nestihla..
Veď píšeš, že je nová ... veď tých liekov sú mrte ... prečo to riešiš tu? ... s ňou si sa mala porozprávať, mala si jej pomôcť ... Ty si nikdy nezačínala? Nikto Ťa nikdy nemusel zaúčať, usmerniť v robote atď.? ... ako sa hovorí "zabudol vôl, že teľaťom bol".
Vsak len povedz kolegyni, ze je to liek bez predpisu aby vedela nabuduce, kazdy ma toho dost nemusi ovladat 10 000 druhov liekov stane sa nevidim problem kde nieje, treba pomahat kolegyni
No škoda tu aj založiť diskusiu hneď ženy na materskej si tu idú vybiť nervy… absolútne nemám potrebu ju ohovárať
Chcela som vedieť čisto nezávislý názor keby sa vám toto stane v lekárni či by ste do takej lekarne vôbec ešte prišli raz jeden pan urobil cirkus tak som to ešte zachraňovala ..
beriem to čisto ako názor zákazníka 🤦🏻♀️ som rada teda že to nikto neberie zle a prišiel by do takej lekarne znovu totiž nerada prichádzam o zákazníkov . Ďakujem za odpovede
Ja by som neriesila z toho hladiska ze je vypadok a kaslala nato a isla inam, ci tam bude skladom a ak je to kolegyna upozorni ju ako komunikuje so zakaznikom
Prepáč,ale ty nemáš ústa? Čo chceš akože počuť?
Mne sa niečo také aj stalo. Šla som si kúpiť Jenamazol a lekárnička mi hneď šla dat Canesten, že Jenamazol je na predpis. Tak som sa jej len slušne spýtala, že či si je istá, že som ho už kupovala bez receptu. Zopakovala, že je isto na predpis ale tak ona sa opýta kolegyne. Bolo vidno, že už jej leziem na nervy 😁 Šla dozadu za nejakou kolegyňou a zrazu sa vrátila a v ruke Jenamazol a sa mi ospravedlňovala. Absolútne ma to nenahnevalo, sme len ľudia a ona sa zjavne len pomýlila. Sa mi čosi aj marí, že kedysi naozaj na predpis bol.
Normalne si mala kolegynu potom na to upozornit, nikto nie je neomylny a kto si to o sebe mysli, tak sa myli najviac.
Cirkus pre taku blbost akoze ozaj vazne? Kazdy ma pravo sa pomylit hlavne ak je v praci nova, stres atd. Nepoviem keby vydala liek kt nemoze. Ako skusenejsia kolegina si to mala nejak zachranit aby aj pani nekupila aj kolegina by z toho nevysla blbo ze nevie nieco co by mala. Treba si pomahat a nie sa chytat kazdej chyby. Nevies kedy ty budes to potrebovat zhovievavost..
Ako zákazník by som tiež odišla... bežní ľudia nevedia čo je a čo nie je na recept a či sa to práve nejako nezmenilo.... zmeny sú každú chvíľu nejaké....tak keď si to pani zistí, že to nie je na recept, tak už potom sa nenechá odbiť....
Autorka, kedze kazdu chvilu sa u nas menia veci co sa liekov tykaju, tak by som odisla a ani by som to neriesila. Mozno by som si to overila na ADC, mozno nie.
V kazdom pripade je tvoja povinnost kolegynu poucit ak sa pomylila. To by bolo pre dalsich zakaznikov prinosnejsie ako debata na MK
Véd normálne nie? Ako keď idem do jednoty pre rožky a predavačka mi povie ze nemajú, pôjdem si to overiť. Potom sú ich kúpim ak sa mýlila. Ja nechápem tvoju otázku.
A o tom ze kazdy sa moze pomylit svedci aj to ze som napisala kolegyna s makkym i a to dokonca 2x po sebe🙈
Tak pomyslím si svoje o takej nevzdelanej lekarnicke , ale neriešila by som keď je výpadok ak by výpadok nebol tak by som jej to vygooglila. Nemyslím ze sa zákaznícka bude sťažovať. Kolegyňu treba podporiť v zaucani. Btw už sa mi podobná vec stala s iným liekom.
Spýtala by som sa jej kedy došlo k zmene a vysvetlila že som to isté donedávna kupovala bez receptu.
Ak ťa zaujíma či ti kolegyňa neodhana zákazníkov - ak sa správa milo, príjemne alebo profesionálne tak jej takéto omyly odpustia.
A ty si zodpovedný farmaceut v tej lekárni, ked píšeš, že nerada prichadzaš o zákazníkov? Nikto nieje neomylný. Je u Vás 6 mesiacov. Liekov je milión. Každý mesiac sa mení xy liekov. Sú lekarne, kde bez problémov kúpia voľne aj lieky na predpis a potom sa toho dožadujú aj v ďalšej lekárni, že ved tam mi to predajú. Kolegyni treba poradiť, ukázať, kde si môže overiť, či je danný liek volne predajný alebo viazaný na RP a nie jej skákať do expedície a robiť z nej hlupaņu pred pacientom. Ja som nastúpila do lekárne tesne po škole. Nemala som odkiaľ poznať všetky lieky. Kolegyne mi vždy ochotne pomohli, ked som niečo nevedela. Ked som mala trosku čas vždy som čítala príbalové letáky, krabičky.
Ako zákazník by som nespravila nič, veď aj v potravinách pri pokladni raz namiesto uhorky nablokoval cuketu a len sme sa zasmiali.
No ty ako jej kolegyňa by si ju mala zaúčať, stáť pri nej, pomáhať, ak vidíš, že má medzery, zobrať ju bokom, vysvetliť, že tu a tu ti píše, že je to na recept. Tu a tu je cena, atď.
Napisem ti moje osobne skusenosti z cca poslednych 3 mesiacov. Bola som v jednej lekarni, kam bezne nechodim a mali tam dve pokladne s farmaceutkami. K tej jednej bol rad o cca 10 ludoch, k druhej nikto. Nechapala som, preco vsetci stoja v rade, ked by sa mohli rozdelit a byt rychlejsie vybaveni. Spytala som sa teda, ci niekto nejde k tej druhej pokladni a ked vsetci zakrutili hlavou, sla som tam ja. A vzapati som pochopila. Ta farmaceutka totiz rozumela slovensky len malo a hovorila este menej. Doniesla mi vec, ktoru som nepytala, pretoze evidentne nerozumela. V duchu som nadavala, ale som si povedala, ze nastastie sem standardne nechodim a ani nebudem. Druha skusenost bola v lekarni, ktoru mam oblubenu a chodim tam vyse 20 rokov. Ochotni ludia, vzdy poradia, pomozu, objednaju… a zrazu tam bol novy mladik. Myslela som si, ze do tak skveleho kolektivu vezmu len niekoho rovnako skveleho. Nebolo to tak. Chlapec nevedel, davkovanie netusil, liek nevedel najst a ani co by asi tak mohol dat ine, bola to nedobra skusenost. Odisla som odtial uplne vyvedena z miery, ze co to malo znamenat, hadam sa nepokazi “moja” najoblubenejsia lekaren. O par dni som tam isla opat a opat na mna vysiel tento mladik. Tentoraz som nepytala konkretnu vec, chcela som sa poradit a on bol uuuuuplne v lese! Kedze netusil, aspon zachoval duchapritomnost, zavolal skusenu lekarnicku, a ta do minuty vybavila moju otazku. Povedala som si, ze odteraz si musim davat pozor, kto tam je. Ale uz netreba. Opat su tam len “moji” lekarnici, mladik sa asi neosvedcil, uz som ho tam nestretla.
Nebudem sa zbytočne doťahovať, šla by som do inej lekárne