Latentná tetánia a myslenie

tarakona
26. apr 2022

Ahojte, s latentnou tetániou bojujem ešte len necelý rok a som ešte neskúsená v tom, čo a ako robiť, aký telesný vnem čo znamená, kedy sa mi to častejšie deje atď. Študujem na dosť ťažkej vysokej škole v Češku. Všimla som si ale, že keď som plne pohltená školou a prácou, tak mi v podstate nič nie je, pár mesiacov je úplný kľud, aj zabudnem, že mám tetániu a nejak sa extra nesledujem, proste žijem svoj život. Akonáhle, keď mám voľno a v podstate mám priestor pre seba-pozorovanie sa, tým sa všetko horší, mám zrazu búšenie srdca, triašku, trocha hučanie v ušiach, stále rozmýšľam nadtým, čo mi je atď, a takýto stav mi trvá celý deň. Keď si hneď dám magnézko, tak sa to zlepší. Akokeby sa mi to vždy zhoršovalo vtedy, keď mám čas sa pozorovať. Je to normálne pri tetánii? Som z toho naozaj na nervy, že pár mesiacov je kľud a potom jeden týždeň sa idem zblázniť. Je možné si to nejako nastaviť v hlave tak, že mi bude dobre stále? Ako sa prestať pozorovať a "riešiť sa"? Som veľmi analytický typ a mám problém zastaviť tie myšlienky. Za akékoľvek rady budem vďačná.

dominikatomas
26. apr 2022

@tarakona tiez ked nic nerobima iba lezima lebo kukam tv zacne moje zbytocne o
Premyslanie.ked som niecim zamestnana ani si nevsimnem ,zeby som to mala alebo nejaku uzkost. Akonahle som v klude koniec sveta....

vizvaryova1
26. apr 2022

@dominikatomas ahoj no ja to mam momentalne tiez asi mesiac neviem co to je este som nebola u dr ale uz davnejsie som to mala a nezistili mi nič a presne ako hovoris ked sa sledujem tak sa idem zadusit ked nieco robym tak sa to da no alw je to na nervi v noci naštastie spim no ale cez den je to des

rena28
26. apr 2022