Ahojte žienky!
Minuly týždeň som bola na prvej epilacií hornej pery a za ten čas mi dosť rýchlo narástli nové, tmavé chlpky. Myslela som si, že laserovou epilaciou sa ich počet zníži…no zatiaľ to nepoznať…máte nejakú skusenosť, či sa ich časom pomocou laserovej epilacie môžem natrvalo zbaviť? Som študentka a neviem, či sa mi oplatí do toho investovať opäť, keď to nie je lacná záležitosť 🙂 ďakujem
@pusinka12 ja mám 8 sedení za sebou (rozšírené bikini), a už mám naozaj len pár chlpov, mám posledné dve sedenia a očakávam, že tie zvyšné folikuly “zabijeme” a bude pokoj. Pod pazuchami mám zatiaľ iba tri sedenia a už teraz nemám čo holiť, neviem čo budem ešte tých 7 sedení. Trpezlivosť. Veľa šťastia. 🍀
zalezi aky mas pigment a ake su chlpky tvrde...ja som mala sice IPL ,ale az po 3.sedeni som videla,ze chlpky su jemnejsie a tie cierne same vypadali...takze trpezlivost..je to dobra investicia..ja planujem cele nohy tento rok...
@pusinka12 po 1 osetreni rozhodne necakajte vysledky, treba to pravidelne opakovat
Ahojte, má niekto skúsenosť s epiláciou nôh, koľko ošetrení ste potrebovali?
@stanka_s mne boli potrebné 4 ošetrenia, ale teda už po prvých dvoch bola polovica aj viac preč. Na laser sa chodí raz za 13 týždňov (tri mesiace) tak tá investícia sa rozloží, ale keď človek kúpi 5 ošetrení naraz, je to oveľa lacnejšie. Ja som spokojná, chodila som od jesene do jari.
@pusinka12 laser zasiahne chlpky len v urcitej faze rastu. To vysvetluje, preco sa ti zda, ze ti opat rastu a preco je potrebne sedenia opakovat.
A este ma aj napadlo, nie su to tie spalene? Lebo tie co laser zasiahol, su pod kozou a cca tyzdne trva, kym ti ich koza vysunie von. Zistis tak, ze skusis pinzetou potiahnut. Ak su spalene, vytiahnes ich uplne hladko.
@mrsmiria