Dobrý deň chcem sa opýtať či má niekto skúsenosti s nejakými kúpeľmi . Poisťovňa mi dala termín 22.4.2019 , vtedy mi to nevyhovuje na zdravotnej poisťovni mi povedali že mám zavolať na nejaké kúpele a dohodnúť sa skôr. Tak som sa dohodla ale vôbec mi neodpovedajú na moje otázky . Povedali že mám pošlať návrh kúpeľnej liečby . A neviem či mám poslať všetko čo mi prišlo s poisťovne alebo len ten návrh čo vypisoval doktor .
@oli18 niesom po operácí . Už dlhodobo mám problémy s chrbticou . A keďže som študent a vtedy mám pred maturitnými skúškami tak mi termín nevyhovuje . Bola som na poisťovni že ako mám postupovať keď mi termín nevyhovuje povedali mi že mám odvolať niektoré kúpele zo zoznamu a sa snimi dohodnúť . Ale nikde mi nedvíhali telefón tak som napísala email . A v jedných kúpeľoch má chcú zobrať v auguste a žiadajú aby som im poslala prvou triedou cely kúpeľný návrh . A neviem či poslať len to čo doktor vypisoval alebo aj tie dva papiere čo mi poslala k tomu poisťovňa o schválení kúpeľnej liečby