Keď ležím, tak mi veľmi pracujú črevá

lauritka00
6. aug 2020

Dobry den posledne dni si uvedomujem ze vzdy ked lezim tak mi velmi pracuju creva, doslova to pocujem ako je to nahlas, v oblasti okolo zaludka, v bruchu, nic okrem toho mi nieje... najprv som sa aj nalakala ci nemozem byt v pokrocilejsom stadiu tehu kedze som citila krutenie podobne ako pohyby, no beriem antikoncepciu aj som spravila pre istotu test a negativny...viete poradit co by mi pomohlo, ako zmenit stravu pripadne

rosabel
6. aug 2020

@lauritka00 ja mam po vybere zlcnika dost posahane travenie, vela veci mi nerobi dobre, ale kedze som masochistka, tak sa ich nedokazem vzdat...(cesnak, cibula, kapusta, bryndza, mliecne vyrobky vseobecne) no a potom mi to robi taky hurhaj v crevach, ako opisujes...je pokojne mozne, ze nejaku potravinu zle znasas a tvoj traviaci system sa s nou trapi...podotykam, ze som totalny laik a pisem len z vlastnej skusenosti...mne sa to deje len vtedy, ked zezerem nieco, o com viem, ze mi nerobi dobre...skus si odsledovat, po akom jedle sa ti to deje a potom to na cas vysad, pokojne toho moze byt aj viac

zdencaaaa
6. aug 2020

Mne najviac pracuju creva ked lezim na lavej strane, to niekedy ani zaspat nemozem a musim sa prevalit na druhy bok :D

@rosabel tiez mam zlcnik von a zerem co predo mnou neujde :D

rosabel
6. aug 2020

@zdencaaaa a jak ma upozornovali, ze mam zacat opatrne...a ja som po tyzdni zrala, akoby som ani na operacii nebola...ze mam travenie v keli, je uz druha vec...a este mam aj pocit, ze sa u mna vyvinula alergia na laktozu...ale zeby to zavislaka na syroch trapilo, sa neda povedat 😀 potom vecer, ked lezim na chrbte, sa ma muz pyta, ci mam v bruchu besne macky 😀

zdencaaaa
6. aug 2020

@rosabel ja mam uz dlhe roky alergiu na mlieko, cokolvek mliecne tak grcam ako hadica, ale vzdy niecim zhresim, no co, vygrcnem a idem dalej

lauritka00
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zubrienka777
6. aug 2020