Je toto svrab?

siberka2020
16. mar 2024

Zdravím pracujem ako chyžná táto tu vec sa mi spravila medzi prstami už asi pred týždňom …neskutočne to svrbí ale iba obcas no v momente kedy to začne svrbiet tak je to neskutočne svrbivé .. zajtra sa chystám na kožné no po minulej skúsenosti tu v rakusku u lekára pochybujem že mi povedia čo to skutočne je.. preto som sa obrátila práve na vás.tak isto aj na predlakti mám jemne malé vyrazky ktoré tak isto svrbia ale tiež len občasne a v okoli rúk suché mapy (miesta ) pod laktou na predlakti v ohybe rúk kde mám tu najtenším kozu cítim tiež svrbenie hlavne keď sa kupem a dávam nato sprchac preto by ma to zaujímalo či to je svrab ekzém alebo aká sk alergia ? Prvá foto je ako to vyzerá keď to je natrete framykoinom druha je to ako to vyzerá normálne.

kp7333
16. mar 2024

Podla mna je to len vysusena koza, mozno podrazdena z chemikalii. Skus premastovat, aj lakte. A pri praci s cistiacimi prostriedkami pouzivaj gumene rukavice.

bronkax
16. mar 2024

Ekzém z chemikálií to mávam po veľkom upratovaní

vkatush
16. mar 2024

Ekzém.
Mne sa zväčša urobí, keď pracujem s chemikáliami, niekedy aj keď mám rukavice. Kamoške už po použití saponátu (stačí jar, keď umýva riad). Mame napríklad po pohári vína 😁

sluchadielko15
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
siberka2020
autor
16. mar 2024

@vkatush viete mi niečo poradiť prosím za 2 týždne odchádzam na sk ak to je ekzem tak v tom prípade nato začínaju trpieť cele moje ruky všade aké si suché miestecka mini vyrážky a svrbenie Ach…

sluchadielko15
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
vkatush
16. mar 2024

@siberka2020 mne osobne zabral len Belogent gél na odporúčanie mojej obvodnej (od kožnej krémy nezabrali). Ale tuším je na predpis.

Ale je to veľmi individuálne, nie každému zaberie to, čo inému áno. A ako vyššie píše @sluchadielko15 možno je to svrab a to tiež sa inak lieči. Takže lekár asi najlepšie poradí.

butterflyeffect
16. mar 2024