Escitalopram počas skúškového

katarina0123
24. apr 2023

Ahojte, je tu niekto kto užíva escitalopram? Ako je s ním spokojný?

Tento liek mi bol predpísaný doktorkou avšak na moje naliehanie, a že sa mám sa rozhodnúť, či ho začnem užívať, pretože sa užíva min. 6 mes. nesmie sa len tak vysadiť a nemám byť tehotná.

Myslím si, že trpím depresiou a úzkosťou, alebo som aspoň nato náchylná prípadne neviem zvládať stres, tlak. Tieto stavy sa mi opakujú cez skúškové, študujem už druhú VŠ (sama sebe neverím, že som sa zas nato dala keď celé moje štúdium je pre mňa takto náročné) pripadne na jar to prijde.

Aktuálne sa ráno niekedy neviem na raňajkovať, pretože ma napína na vracanie zo stresu, lebo viem, že sa musím ísť učiť a mam toho veľa. Toto napínanie som pred rokmi mala len pred skúškou teraz to už mám i keď som doma,, vpohode,, a mam ist robiť zadania.

Tak isto, zle reagujem keď sa s niekým rozprávam a mám z toho človeka stres (nepríjemná situácia) ostanem červená, zvýši sa mi tep lebo prežívam istý stres a potom dostanem silnú migrénu.

Naposledy ma takto zastavila suseda s ktorou nevychádza dobre a pri konfrontácií s ňou sa mi roztriasol hlas a ostala som červená.
Stav sa mi zhoršil, pretože už i keď máme online prednášku dosť sa potím a ostanem červená, po prednáške si musím ľahnúť lebo dostanem migrénu.

Kvôli tomuto problému som skončila i v práci, bolo to veľmi náročné pre mňa pracovať a aj študovať VŠ, rozhodla som sa dokončiť školu najprv.

Je tu niekto s podobným problém, ak áno budem vďačná keď mi dáte vedieť ako ste sa s týmto problémom po pasovali 🙂

deti95060810
24. apr 2023

tento liek je Ad...zaberať bude dlho - min. 4-6 týždňov.
ak ti bol predpísaný tak Ok, ale na tieto tvoje problémy treba si dať niečo na ukľudneneie napr. Neurol - aspoň 1/4 tabl. a potom keď zaberú ad sa Neurol vysadí...
Na zač. liečby sa ti stav prechodne zhorší a práve preto budeš mať na tento zhoršený stav Neurol...

katarina0123
autor
24. apr 2023