Epilepsia bez užívania liekov

mirusik55555
23. máj 2021

Môžem zomrieť keď mám epilepsiu a nechcem lieky užívať alebo to bude v pohode.
Ďakujem (typ grand mal, status epileptikus)

simona1998
23. máj 2021

@mirusik55555 Dospela žena a spýta sa toto , to nemyslíš vážne ? Radšej papaj to čo máš a nevymyslaj !

kiki68
23. máj 2021

@mirusik55555 o tom sa pobav s neurologom. Za mna je to zly napad, kazda epizoda totiz poskodzuje mozog. Aby si nedopadla ziva, ale uplne mimo alebo bez sluchu, s poruchami reci atd. Mozog nie je sranda kralikov.

janinah
23. máj 2021

V pohode to nebude ani náhodou a zomrieť môžeš.Ja som dávala prvú pomoc pri takom záchvate,čo to dotyčný skoro nerozdýchal-doslova.A to lieky bral.

lindous
23. máj 2021

@mirusik55555 nie som ani zďaleka odborník, mám len kamarátku s epilepsiou a pokiaľ viem, tak status epilepticus sú tie najvážnejšie dlho trvajúce záchvaty ? Pokiaľ áno, tak v tebe nechcem vyvolávať strach, ale áno, či už priamo na dôsledky záchvatu alebo zadusenie, či si môžeš inak ublížiť napr. pri páde ... ale teda konzultovať to musíš hlavne s lekárom

sisa_s
23. máj 2021

Zacni dodrziavat liecbu poriadne a nemusis vymyslat kazdy den 5 tem o tom, ako mas zachvaty, kolkokrat si padla na hlavu a ci zomries... Niekolkokrat som ti v dobrom poradila, ci tu, alebo v zdravotnickej skupine, ale zjavne ty si odbornicka a ides podla seba...

tncka
23. máj 2021

@mirusik55555 no neviem,vyskusaj🤣🙈 A teraz vazne...preco tie lieky nechces brat?! Urcite by ti pomohli. Ja budem na liekoch uz cely zivot ale vidim ze je to jedina moznost ako tu byt tak neriesim,proste to tak je. Jaaj toto je vazna choroba,nebabrala by som sa s tym😳
@mirusik55555

sisa_s
23. máj 2021
sisa_s
23. máj 2021

Zneuzit v profile fotku mrtveho dievcata? Ako vazne? Hnus

bambulienka25
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
bambulienka25
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
sisa_s
23. máj 2021