Ahojte. Diagnostikovali mi cierny kasel. Ako dlho ste kaslali pri ciernom kasli. A ako dlho ste boli pn? Uz je to 5ty tyzden a stale mam zachvatove stavy parkrat do dna. Beriem druhé ATB a budem ich brat este tyzden. Plus dolezite info ze som silna alergocka, histaminicka a hlavne astmaticka. Pracujem ako učiteľka v matetskej skole, kde som to pravdepodobne aj chytila. Som dlhsie pn. Necitim sa zatial vobec tak zeby som uz vedela fungovat v praci..velmi ma dusi. Moze mi predlzit pn aj alergolog nejakou správou pre obvodacku? Uprimne, aktualne sa necitim na to behat uz okolo malych deti, kde su caste sopliky a infekty hornych dych.ciest. Bolo mi povedane doktorkou, ze teraz sa mi len vytvara bunkova imunita proti ciernemu kaslu. Chce to cas. Imunitu celkovo mam odpalenu aj antibiotikami. Nasli mi zaroven sucasne s ciernym kaslom aj dvoch bacilov (streptokok a hemofilus)
Samozrejme v práci z toho nie su nadseni ani nebudu ak budem dlhodobejsie pn nakolko sa cerpaju dovolenky. Zdravie je ale iba jedno. Preto sa chcem popytat na vase slusenosti. Vraj mozem kaslat aj 10 tyzdnov :( infekcna uz nie som. Ale je to hrozny kasel. Az ide clovek do kolien, podavi sa...som unavena, vkuse ma taha spat. Je to poriadny hnus
Budem povdacna za vase skusenosti prip.rady
Môj syn mal v decembri a dával sa dokopy 3 mesiace 🙈🙈bolo to hrozne
@firma2211 Ježiši :(
@engel76 dakujem :(
Zelam skore uzdravenie ✊. Nemam skusenosti, ale popytaj sa ci by ti nepomohol inhalator, Ventolin atd… Prosim ta a odkial si?
@liv1 dakujem pekne
mam inhalacne spreje bez nich by som tp nedala. Vychodne Slovensko. Je to tu hrozne. Vsade sa pise, ze je rozsireny vyskyt čierneho kašľa a pľúcnych chlamýdii
neviem poradit, ale kedy si bola naposledy preockovana?