Chronická unava

18. jún 2023

Som mladá, bezdetna..pracujem ako sestrička denne nočné 200h mesačne a som extrémne unavená...v noci nemôžem zaspať zaspím reálne až okolo 1 v noci...a o 5.30 vstávam na dennú, služby mame od 7 do 7 prídem o pol 8 domov, navarím na ďalší deň niečo málo porobím lahnem do postele a zas nemôžem zaspať. Dnes som zaspala mozno o 2 v noci a zobudila som sa o 14tej poobede. Nočné nedokážem dospat sok rozbitá ale 2dni a to som už zas na nočnej.Nevladzem absolútne nič, ani domácnosť lebo som ako bez života. Personál nieje a aj keď si zoberiem dovolenku na chvíľu odseku si to zas kolegyne a potom naopak. Ako prosím viac oddychovať a rozhýbať sa ?

autor
18. jún 2023

*odseru si to kolegyne

domkakvet
18. jún 2023

Ak by ti vyhovovalo nepracovat nocne, mohla by si to skusit tak.

luccija
18. jún 2023

Ako dlho takto pracuješ?ja som vydržala 8 r mne zase vyhovovali nočné, ale denne ma ubijali večer som nevedela spat, ráno vstať...ale nebolo to zdravotníctvo.Neskusila si melatonín nieco na spanie?nie každý je vhodný na deň, noc...ak tych hodín je dost.Nerozmyslala si ísť iba na deň či 7 hod niekde na ordináciu?

autor
18. jún 2023

@domkakvet no lenže to sa tak nedá...ja robím v nemocnici pri lôžku, taka možnosť nieje...Niesom ambulantná sestra

domkakvet
18. jún 2023

Tak som myslela, ci to nechces zmenit.

autor
18. jún 2023

@luccija už ťahám viac ako 5 rokov...posledný rok je to výrazne horšie...No úprimne rozdiel sestra pri lôžku a na ambulancii je aj -400€ na výplate co aj zaboli q momentálne si to žiaľ nemôžem dovoliť

deti95060810
18. jún 2023

asi nepomôžem, len toľko napíšem že mm chodí na zmeny do fabriky - týždeň ráno, týždeň poobede, týždeň nočná.... začína mať poriadne problémy so spaním. nezaspí na prianie - niekedy si musí pomôcť s tabl. na spanie.... na zmeny chodí cca 15 r.
a to podľa psychol. má človek chodiť spávať stále v tú istú hodinu...ale ako?

luccija
18. jún 2023