Po vytlačení vyrážky na nose asi pred mesiacom mi ostal takýto červený fľak, je mozne že sa to tak dlho hojí? Čo by mi nato pomohlo? Nemalujem sa veľmi a vadi mi lebo mi to na tvári doslova svieti
@kat_ no asi pôjdem ak.mi to nezmizne ale je mi to až take.blbe chodiť tam s takouto vecou že mala som vyrážku....
Veru chod, moze to byt vselico. Moze to byt kludne bazaliom
@mk1111111111 bazalióm sa vie urobiť aj z vyrážky? A to vyzerá takto?
@mk1111111111 celý deň si to študujem a teda neviem nemal by to byť nejaky výrastok alebo čo? Lebo toto čo mám ja je hladké, mala som tam vyrážku asi pred mesiacom ktorú som si vytlačila, potom dlhšie chrastu a takéto červené mi to ostalo... Každopádne pre svoj pokoj pôjdem na kožné ak to nezmizne do týždňa, teraz má kozna aj tak dovolenku..
@mk1111111111 dám si to skontrolovať len si neviem predstaviť keby to naozaj nedajboh bolo to, ako by mi to odstránili na takom mieste...
@mk1111111111 ďakujem za odpoveď, určite pôjdem a kožný lekár hneď od pohladu by to zistil o čo ide? Lebo u nás je kožná taká staršia pani ktorá má milión pacientov ide to tam ako na pase, tak sa trochu obávam či má neodbije čo tam otravujem s fliacikom...a teda je možné že by na tom nose nebola jazva? To by asi ale neurobili len tak na bežnej chirurgii asi, že?
@mk1111111111 tiež ma napadlo. Mama mala
Áno zisti. Aspoň bude mať podozrenie.
Nemá sa to tendenciu hojiť a opäť začervená?
@sono2 neviem Mam to.mesiac a stále mi to príde také isté...môžem sa opýtať kde to mala mama a ako to dopadlo? Vybrali a je ok? A ako.sa jej to prejavovalo? Dakujem
Z vyrážky asi nie, pravdepodobne to nebola vyrážka.
Neboj, este nemas dg.potvrdenu, ale radsej ist, ako potom banovat. Mne to zistila na prvy sup. Ale, operatera vyberaj, ja som bez jazvy a to mi brali velku cast, kto nevie, ze som na zakroku bola, si nic nevsimne.
@sono2 No neviem podľa.mna to bola vyrážka ktorú som normálne vytlačila...