Celková slabosť

janulkaaakuky
22. jan 2023

Ahojte, idem. Si k Vám po skúsenosť, alebo radu neviem.. Stalo sa my to pred dvoma týždňami v práci pracujem ako kaderníčka, venujem sa pansko detským strihom a priznám sa dosť toho bolo za posledné dni, zákazník za zákazníkom, no z ničoho nič sa my zahmlielo v očiach noc som nepočula, horúčava do tváre, prešla cezo mňa celková slabosť, búšenie srdca až v krku, a potom neskutočná triaška, nevedela som ajni pohár s vodou udržať j jednou rukov, potom to nejako ustúpilo alebo bolo my tak celkovo zvláštne, na druhý deň to isté až ku mne záchranka prišla, napichali ma s magnézium, Aulin, novalgin, pripisovali to ze to môže byť od chrbtice, pri obvodnej som bola všetky vyšetrenia ôk, len tak bol vyšší ako mal byť,, krv ôk,,, no stále sa my to opakuje nasadila my aj neurol 0,5 ze mam brat podľa potreby, magnosol, vitamín D, nieje to stále ale príde my tak z ničoho nič taky zvláštny pocit v hlave a to ako keby cezo mňa prešla celková slabosť a potom búšenie srdca a triaška rúk, ako priznám sa mam rodinné problém pretože sa s manželom rozvádzam, našiel si inú, celý rok to tajil až kým som ich spolu nevidela a od vtedy chodí k nej a tak sa vracia domov ako keby sa nič nedialo. Už nemám síl sa hádať,, nevie sa uvedomiť o dva týždeň mame súd, neviem môže to byť z nervov? Alebo čítam rôzne články ale neviem sa dopátrať k tomu co to môže byť. Aj keď mam doma strihy a už idem na to ze strihať tak sa my to opäť stane ako keby som to aj mala zafixovane v hlave ze my prišlo pri tom zle pri práci... Ale mňa tá práca tak baví... Ale toho stavu sa neviem zbaviť.. Najprv som si myslela ci to nieje z očí nejaký tlak predsa oči napína... Alebo už fakt na mňa veľa a musím ubrrzdit... Ona sa venuje len a len svojej milenke.. Mame dve detičky a na všetko som sama. Ďakujem za každú jednu odpoveď.

janulkaaakuky
autor
22. jan 2023