Bolesť ruky - lekári nevedia z čoho

xxxanna
12. apr 2023

dobry den , trapim sa rok a pol s bolestami ruky a obcas krcnej chrbtice . ruku teda oblast paze mam opuchnutu , kazdy den ma boli a za ten rok a pol mi robili mr len krcnej chrbtice dokonca 3x a zial na poslednom mrku sa neukazal ziadny utlak na nervovy koren ktory by mi sposoboval bolesti . absolvovala som 4x elektromyografiu nic sa vazne neukazalo , pred rokom som mala rontgen ruky nic nebolo vidiet . neurochirurg ma dnes odbil s tym ze on tam ziadny ten utlak nevidi takze s tym nic neurobi ze ma boli ruka . neurologicka taktiez nic len pravidelne mi predpisovala pregabalin ( nepomohol ) ziadne lieky mi nevedia znizit bolest ruky...neviem co mam robit , neviem za kym ist totalne som z toho na nervy lebo bolesti mam kazdy jeden den a nikto mi nevie pomoct 😕 prosim vas , co mam absolvovat alebo co robit pretoze vzdy ma odbiju s tym ze oni nevedia preco mam bolest paze 😕

anjelicek26
12. apr 2023

Hm ja som uplny laik - ale vymenila by som doma madrac, vankus a celkovo si dozrela na to, ako v akej polohe spis... za pokus nic nedas, ked vsetko ostatne vylucili, treba ist inou cestou..a ukazat sa osteopatovi, ci ta nevie ponapravat...

bluka2
12. apr 2023

Ja som tiež laik, ale vyskúšala by som nejakú protizápalovu diétu, vylúčiť všetky alergény a zaradiť kurkumu a také potraviny s protizapalovymi účinkami. Mne takto zmizlo také divné citlivé miesto na nohe, tiež nevysvetliteľné

3petka
12. apr 2023

@xxxanna A nemôžeš tam mať nejaký zápal? Mojej mame tŕpol palec na jednej ruke, následne začala mať bolesti ramena a strieĺalo jej to do krku, zistili jej silný zápal dali ATB a dobre. A to takto fungovala cca 3/4 roka, kým to bolo na nevydržanie.

janinah
12. apr 2023

vymeniť neurologa

xxxanna
autor
12. apr 2023

@anjelicek26 dakujem ale vies co ja som uz totalne vsetko skusala vsetko mam pomenene aa takisto napravala ma a nic z toho ja fakt uz neviem...
@bluka2 dakujem skusim