Bolesť brucha po každom jedle

anicka2888
22. feb 2024

Dobrý večer. Prosím o zkušenost,jestli se s tím někdo nesetkal a mohl by poradit.Uz pár dní me bolí břicho na leve straně,takova zachvatovita křeč, a dnes se pridala i bolest prave strany bricha, ale vždy po jídle a někdy i bez něj.Do toho vzdy dostanu prujem,nebo řidší stolici.Jdu i několikrát za den.Setkal se s tím prosím někdo?Čím to prosím vás bylo?Muzete mi prosim poradit.Kdyby se někdo ptal,proc jsem to neřešila s lékařem,ja za ním byla a jen pokrčil rameny....Nevim na koho se obrátit.Budu odcházet od něho a od 1.3.Budu mít novou lékařka,ale co do te doby doby?Nebo zajít na pohotovost?Nebudou zlí ze tam jdu s tímhle,když všeobecný lékař tohle vůbec neresil?Děkuji předem za odpověď 🙂

deti95060810
22. feb 2024

môže byť aj pankreas...

anicka2888
autor
22. feb 2024

@deti95060810 A takove ma projevy?Že křečovite bolesti a I průjmy?

bolarazjedna
23. feb 2024

Keď sa objavia bolesti vždy po jedle, môže to byť príznak žalúdočneho vredu. Tie hnačky by ale s tým nemali súvisieť. Môže to byť aj nejaká vírusová gastroenteritida, ak to máš iba pár dní.

barbied
23. feb 2024

Môže to byť sibo.

anicka2888
autor
23. feb 2024

@bolarazjedna Ja doufám ze nic vážnějších to nebude,nebo to boli i mimo jídla a uz i na pravé straně.Za lékařem jsem byla,ale to jeho chování....Pohodil rameny a to bylo vše.Doufam ze to vydržím do návštěvy nové lékařky která mě přijme od 1.3.

anicka2888
autor
23. feb 2024

@barbied Dekuji,podívám se a radši zavolam lekarce.

barbied
23. feb 2024

@anicka2888 dajte potom vedieť ako ste dopadla.
Mám sama SIBO príznaky su rôzne. Ale vie to určite znepríjemniť život.

anicka2888
autor
23. feb 2024

@barbied Dam pak vedet,ale mám strach aby to nebyla i slinivka nebo žlučník,nevim nejsem doktor.Ale kdyby náhodou sla bych na pohotovost,jen nevím jak by se na to dívali,když mě lékař nevysetril.Kazdopadne,k nové doktorce u které budu od 1.3. Jsem se dnes bohužel nedovolala. Zkusím ještě další tyden.