Bojím sa ísť na biopsiu

modrymotyl8
28. nov 2020

Ahojte dievčatá ja som tu už raz písala ohľadom toho, že sa mi na bradavke spravil ružový fľiačik, bola som pri lekárke ta mi povedala že to nič nieje, potom som bola na kožnom dali mi mastičky ale ten fliačik neustupoval, sla som za jedným odborníkom ktorý ma uistil že vážne to nič nebude. No šla som za ním zasa akoby na kontrolu a teraz mi povedal, že ak to nemizne treba zobrať vzorku... A tu je celý problém , v marci mi povedal, že to nič nieje a teraz som vystrašená.Bojím sa ist na tu biopsiu, preto lebo sa bojím, aký bude výsledok, dalej sa bojím aj zákroku, a ešte ma napadá to, že čo ak to fakt nič nieje a tým že mi do toho začne šupať, alebo babrať tak či z toho nemôže byť niečo horšie? Ja viem, že rozhodnúť sa musím sama ale mali ste alebo zažili ste niektorá niečo podobné ??

777januska777
28. nov 2020

Ako co sa chceš rozhodovat? Bud nepôjdeš a budeš doma na internete študovať diagnózu a stresovať sa alebo pôjdeš a nemusí to byt nič vážne.

mata1001
28. nov 2020

Aj mne brali vzorku z prsnika, bala som sa strasne, ale oni ti ho umrtvia, pichnu ihlu to ani necitis a hotovo...da sa to vydrzat...treba mysliet pozitivne, neboj....

lienocka2808
28. nov 2020

@modrymotyl8 toto ja popravde nechapem. Bojim sa ist na biopsiu, lebo sa bojim vysledku. To, ze tam nepojdes, nic na tom vysledku nezmeni. Najskor, to budes mat vsetko ok, ale az biopsia ti to potvrdi a tebe odlahne. A keby aj nie, cim skor, tym lepsie a mozu ta zacat liecit.

nikpa
28. nov 2020

@modrymotyl8 a co chces robit? Sedieť doma a tváriť sa že sa nic nedeje? Možno ani nedeje ale inak ako tou biopsiou to spolahlivejsie nezistis. A radsej skôr ako neskoro. Držím ti palce.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
martinajurkechova
28. nov 2020