Ako pôsobí Xanax?

18. apr 2023

Mám predpísaný kvôli ťažkému obdobiu, viem že s tým nemôžem riadiť auto, ale neviem si predstaviť úplne ten stav. Budem z toho veľmi nafetovana? Budem môcť normálne prísť do práce a fungovat, alebo bude na mne vidieť, že som si niečo dala alebo ma to len ukľudní a okolie si nič nevšimne? V práci musím veľa komunikovať s ľuďmi, byť fakt že pozorná tak mám z toho strach. Jedinú tlmivu látku ktorú som v živote skúsila bola marihuana na strednej a ak je to podobné, tak si neviem predstaviť ísť tak medzi ľudí.

maminazosatnika
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
guudy
18. apr 2023

Zakladtelka, ak mas zaujem, kludne mi napis spravu. Nechcem to tu rozpberat verejne.

manzanillaa
18. apr 2023

Treba začať s nižšou dávkou,postupne,malo by ta ukludnit,ale nie úplne oblbnut😉

patreskoo
18. apr 2023

Aj ja rozmýšľam ze to skúsim, len pracujem ako sofer čiže neviem ci sa to dá úplne 🙄

autor
18. apr 2023

@diamondsspaces ja viem ako alprazolam pôsobí a čo prebieha v mozgu. Len netuším ako to vyzerá v praxi. Ľudia to berú aj rekreačne, nemám s tým skúsenosť neviem si predstaviť aký silný útlm to je a ako veľmi mi to ovplyvní myslenie.

bylinka25
18. apr 2023

Pri nižšej dávke sa cítiš ako keby si bola bez problémov, necítiš nijaký tlak. Niekto pociťuje, že mu je všetko fuk.
Ja som si dala polovičku pred záverečnými skúškami na IT kurze, zvládala som ich úplne bez stresu.
Ak je na letáku písané, že nesmieš viesť motorové vozidlo, tak asi pre srandu to tam nie je, určité veci ten liek ovplyvňuje , ako napríklad rýchle rozhodovanie a tak.
Hlavne dávaj pozor, aby si toho neužívala veľa, myslím, len pokiaľ máš toto ťažké obdobie, inak riskuješ aj závislosť.

luccija
18. apr 2023

Daj si ho doma a uvidíš...v normálnej nízkej dávke iba utlmí búšenie srdca, nepokoj, vlhké dlane...sú pacienti čo ho berú 2x denne vo velkych dávkach.