Akné v dospelosti. Mám ísť ku kožnej alebo endokrinológovi?

verkaveverka
8. júl 2020

Ahojte, mam 24 a trápi ma akné, v puberte som ho práveže nemala. Som síce laik ale podla mňa to je u mňa zo stresu+ hormonálnej nerovnováhy. Vyrážky nemám nejaké veľké, ale pravidelne sa mi upchavaju póry a tvoria menšie vyrážky na brade na bokoch líc pri ušiach, na spankoch a trochu aj na čele. Už tam mam aj take fliačky ale zlepšuje sa to, dávam si na to stavu zo zemiaka, to zlepšuje pokožku aj tie fliačky. Otázka znie-mam ísť kožnej alebo endokrinológovi? Ako to riešite vy? Co vám pomáha?

verkaveverka
autor
8. júl 2020

Nejde mi pridať do príspevku, toto je terajší stav po tom ako som si na pleť naniesla bahno z Mrtveho mora.

vittekovaveva
8. júl 2020

@verkaveverka treba dobru koznu.. odkial si? Na endokrino ti s akne nic neurobia

verkaveverka
autor
8. júl 2020

@vittekovaveva som z okolia BA.

simca06022011
8. júl 2020

a co keby si prestala robit pokusy s kozmetikou, zemiakovou stavou a bahnom... a skocila ku kozmeticke? Lebo ta mi na rozdiel od koznej aj endokrynologa aj praktickeho lekara aj gastroenterologa.. pomohla najviac. Kozne lekarky su podla mna forma "pokus - omyl". Ale to moze byt len moj pocit samozrejme... z toho co som hladal vyse 3 rokov tu spravnu a nenasla :DD

vittekovaveva
8. júl 2020

@simca06022011 tak myslim ze aj kozmeticky su pokus omyl.. treba poradit isto aj dobru starostlivost o plet ale napr mne so vsetkym poradila kozna.. a nadiktovala aj kozmeticke co treba robit.. to je moja skusenost

vittekovaveva
8. júl 2020

@verkaveverka ja mam jednu dobru z ba.. aspon mne sadla tak napis ak chces spravu

neluskas
8. júl 2020