Reklamácia Lindex

paulina291
6. okt 2024

Vedeli by ste mi niekto poradiť? Mesiac nazad som kúpila malému Lindex pyžamká (2+1 zdarma a ešte aj 25% zľava pre členov). Na jednom pyžame sa nám pokazil zips. Proste vadný vykrivený zips, nijak sme ho my nezničili.
Mám záujem o to isté pyžamo, len neviem ako postupovať pri reklamácii. U nás na predajni ho nemajú. Keby mi vrátia peniaze, tak by som ho musela kupovať značne drahšie- bez 2+1 akcie a 25% zľavy. Aké máte skúsenosti s Lindex reklamáciou? Ako postupujú? Iba sa musím zmieriť, že mi vrátia značne nižšiu cenu, než to pyžamo stojí? Keby to má byť tak, radšej by som dala krajčírke ten zips opraviť.
Ďakujem

chrobak7
6. okt 2024

@paulina291 Ak ti uznajú reklamáciu, tak ti vrátia peniaze. Nemôžeš si nárokovať ten istý tovar, ak už nie je v akcii.

paulina291
autor
6. okt 2024

@chrobak7 Tovar nebol nikdy v akcii sám o sebe, len pre členov bol zľavový kód na celú objednávku a akcia 2+1 je vždy. Ja rozumiem, že mi nevrátia momentálnu cenu tovaru, to predsa nedáva logiku. Ale taktiež je nefér ak mňa vyšiel tovar 11€- povedzme, že mi tú sumu vrátia a nový si budem musieť kúpiť za momentálnych 23€. Preto mi príde jednoduchšie, keby ide vymeniť tovar za tovar. Prečo by som si nemohla nárokovať ten istý tovar?

chrobak7
7. okt 2024

@paulina291 LEbo majú svoje postupy : kúpiš - zaplatíš, vrátiš - vrátia peniaze z objednávky. Navyše, píšeš, že sa pokazil zips - to nebude asi výrobná vada. Keby bol zips pokazený od novoty.... Otázne je, či ti vo vôbec uznajú.

Ale veď im napíš:

https://support-sk.lindex.com/hc/sk/requests/new