Aké tenisky do fitka?

7. jan 2024

Aké tenisky nosite do fitka?
Poraďte mi nejaké ktoré budú fajn a budú stačiť .
Som začiatočník nemám ešte žiadnu vybavu. Neviem či sú lepšie take tie ľahké tenisky alebo skôr s pevnou podrážkou.
Ešte neviem ako a čo budem presne cvičiť ( viem že na niektoré cviky sú možno lepšie take a na iné zas ďalšie ) ale isto nebudem nejaký profik a nepotrebujem niečo špeciálne a drahé. Aspoň na začiatok mi stacia akékoľvek a ak sa do toho dostanem časom si kúpim aj lepšie.
Viac by mi vyhovovali nejaké ľahšie aby sa fajn zmestili do tašky a nemala 5 kg😃 tak ďakujem za tipy kde sa po takých poobzerať lebo nemám doma žiadne čo by som si vzala

ss1908
7. jan 2024

no zalezi ako ides cvicit. ja cvicim s vahami takze nosim topanky s pevnou rovnou podrazkou - conversky. ak chces behat, kracat tak hocijake bezecke topanky lahke. Nejake lacne nike alebo na ten styl.

madeincssr
7. jan 2024

Ak si nepotrpis na znackovy image, tak mozno by som kukol najprv Decathlon, nejake lacnejsie lahucke z prvej tretiny spektra kvality+ceny a neskor uvidis, ci investovat do drahsich, ci vobec bude treba.

martina21
7. jan 2024

Ahoj ja tiez posilujem a najlepsie sa mi cvici v obycajnych platenkach na styl converse, ja mam neznackove deichman

daniela2202
7. jan 2024

Sportisimo - fitness obuv 😊

autor
7. jan 2024

@martina21 platenky ja vobec neobľubujem tak už len ozaj čisto pevne tenisky alebo tie ľahučké

nafka0483
7. jan 2024

Ja chodim na kardio a silovy trening a mam bezecke lahucke tenisky z decathlonu.

domiklik
7. jan 2024

Adidas ultraboost

alessavandervelden
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
alessavandervelden
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
klip0
7. jan 2024

@alessavandervelden zas určite začiatočník do fitka nepotrebuje crossfit topánky za 100€. Mam vo fitku s váhami oddrete a aj odtrenovane roky ako trénerka, aj odsutazene a v zivote som nemala crossfit topánky.