Mamičky, mnohé z vás radi nakupujú cez internet a určite máte množstvo skúseností s e-mailovými ponukami. Sú pre vás užitočné? Dávate si zasielať marketingové informácie a newslettre na svoj e-mail? Čo vás presvedčilo, aby ste ponuku cez e-mail využili? Tri z vás za názor odmeníme vlhčenými utierkami Tesco Loves baby o týždeň 13. marca 2014. 🙂
využívam ale hlavne pri ponukách stránok kde som už nakupovala a mám ich overené. ako píše vyššie @katarinka26 poštovné zdarma je super motivácia. ale napr. výrazná zľava na ďalší nákup ak sa teda jedná o stránku, z ktorej častejšie nakupujem, napr. kozmetika, potraviny, detské veci.
Ahoj Dáška. Pre mňa je nákup cez internet prakticky nevyhnutnosťou, kvôli veľkej rodine a obmedzenej mobilite. Takže áno, chodí mi kopec reklamných mailov a využívam ich, aby som mala prehľad o ponúkaných akciách. Niekedy doslova striehnem na akciové ponuky (plienky, oblečenie, ale aj niektoré potraviny a.i... a knihy, ktorým neviem odolať) 😉 Dobrý reklamný mail, ktorý by mal byť účinný, nesmie bombardovať moju schránku príliš často (a už vôbec nie denne, aj také sú), musí byť pekný farebný ale pritom prehľadný s jasne vyznačenou akciovou ponukou niekde na začiatku, aby som sa najprv nemusela preklikávať balastom, čo je pre mňa ako zákazníka momentálne nepodstatný, kým sa dostanem k tomu dôležitému. Taký mail by mohol mať úspech, ale musím zdôrazniť, že nenakupujem veci bezhlavo len preto, že sú v akcii, ale ozaj prísne selektujem, čo skutočne potrebujeme a využijeme. Samozrejme už v príspevkoch vyššie uvádzané poštovné zadarmo či vernostné zľavy sú super, ale to vie každý dobrý obchodník.
využívam hlavne zľavové portály, niekedy sa tam dá nakúpiť za super ceny, zatiaľ som nemala zlú skúsenosť.....teiž často využívam poštovné zadarmo, hlavne pri knižkách.. 🙂
u mňa vyhráva pri takýchto ponukách buď výrazná zľava alebo nákup bez poštovného. 🙂
veru veru, ponuky dostávam, ale využívam ich opatrne. Keď ide o šatstvo , mám občas problém s označeniami veľkostí hlavne ak objednávam veci z britských alebo amerických stránok. Ak má obchod aj "kamennú predajňu" väčšinou si idem tovar najprv obzrieť - ovoňať (parfúmy), ohmatať (látky, postelné prádlo) prípadne oskúšať (oblečenie) až potom objednám cez net. Je to pohodlný spôsob a veľmi úsporný hlavne ak je objednávka vyššia a odpadá platenie poštovného alebo ak je v zľave ( najmä elektronika). S objednávaním zo zahraničných stránok mám dobré skúsenosti, ale som opatrná hlavne kvôli sťaženej reklamácii alebo naťahovačkám pri strate tovaru (ak bol dopredu zaplatený) alebo vrátení peňazí pri poškodenom tovare.. V každom prípade v tomto spôsobe nakupovania vidím veľký potenciál do budúcna 🙂
newsletter mi je dobry preto, ze kolko x sa ku mne vybrany tlaceny letak nedostane. Niektore letaky nechodia, niektore berie domovnik rovno do zberu v kope... a z tych co ostanu - u nas doma nieje cas si poriadne sadnut do kresla a nieco v klidecku precitat -( A dokonca moja draha muzska polovicka supe zemiaky na tom ostatnom, co po tom "site" pride. Takze ak chcem cielene nejaky letak dam si ho elektronicky poslat. Napr teraz sa chystam na sviecku vonnu, akcia bude len na den MDZ kde bude kus, plus druhy gratis.. tuto akciu by som bez ohlasky do emailu nemala moznost vychytat a kupit si pre radoooooost .. 😀 ach moja dusa romanticka -)))
Mamičky, ďakujem za vaše príspevky, stretneme sa opäť zajtra od rána na Fóre. Pekný večer! 🙂
mne viacej vyhovuje newsletter ako letak v schranke. Napr. do schranky som naposledy dostala z Tesca letak asi tak pred pol rokom. Takze ak si nepozriem na internete, tak neviem ake akcie prave prebiehaju.
ano, velmi rada nakupujem cez internet (to je v podstate i dovod, preco som tu.. :D ) a davam si posielat i newlettre na svoj email - je to ovela lahsie ako brazdit net a hladat kde co najdem. staci mi otvorit si svoj mail a aktualne informacie od mojich oblubenych predajcov, ci obchodov mam hned po ruke a mozem si hned porovnat, ci je nimi uvadzana cena skutocne najlepsia 😀 😀 😀 je to ovela efektivnejsie a "lacnejsie" ako v minulosti, ked sme chodili naraz aj do 3 obchodnych domov, aby sme "zistili" ci tam kupime nieco vyhodnejsie. (pochadzam z malej obce, kde papierove letaky nie su samozrejmostou). a hlavnou motivaciou pre mna na vyuzitie ponuk je vzdy cena, prip. vzdialenost obchodneho domu alebo vyska postovneho.
@daska_tesco mne tiež chodí kopec mailov s ponukami tovaru. šťastie sa usmeje na tú ponuku ktorá príde práve vhod: rozhodli sme sa urobiť zabíjačku ....a deň potom prišiel mail s akciami na chladničky a mrazničky....no nekúp to, - neobjednaj si nový mrazák 😀, keď bude veľa mäska 😀
Tak nejako to funguje - kto trafí práve klinec po hlavičke, inak si rada pozriem tovar na živo, ak mi neponáhľa kúpa.
A celkom rada listujem aj letáky, mne nechodia, ale u rodičov si vždy nájdem pestrú paletu na čítanie 🙂
Ja si oblubene obchody priebežne sledujem. Alebo kuknem do letaku na nete , ked mam ist do daneho obchodu.Vacsinou v mailoch posielaju blbosti.. .Využila som raz kod z tesca na zlavu pri nakupe "potraviny domov".... to chodi pravidelne mailom, ale využila som len raz... ale inak mailove ponuky nie su moc zaujimave... Ešte v jednom reťazci čakam stale zlavy na detske vecičky , že kedy presne bude, lebo to využivam každý mesiac.. ale oni do mailu daju len vycuc z info a tak si to aj tak musim na nete najsť. Google je naj.. zadam nazov a tip a vyhodi to naj cenu... 😀 a nemam z toho plnu mailovu schranku 😀
@daska_tesco Ako tu bolo spomenuté dovoz zdarma ma vie presvedcit aby som nakúpila,taktiež ma vždy osloví výrazná zľava alebo výhodné balenia (napr. 3+1) pri produktoch ktoré denne používam ako plienky,vlhcene,prikrmy...nechávam si zasielať informácie o zlavach,súťažach a bonusoch,sice tie e-shopy využívam tak ci tak ale ked je niečo veľmi výhodne nakupim si aj na pol roka dopredu 🙂
Po registracii na tescoonline mi asi dvakrat prisli zlavy na nakup online, jedna na nakup nad 30e a druha nad 40e a tieto som aj vyuzila, ALE potom mi prisli take zlavy na nakup az nad 70e (!) a teraz mam papierovy kupon na nakup nad 60e.. skoda, ze uz ziadne kupony na mensie nakupy nedostavam, vyuzivala by som ich..
Tiez, teraz mame papierove kupony na vyrobky a tie sa nedaju uplatnit pri nakupe online, cize budeme musiet ist osobne ☹ do tesca.
Tiez, ak mame poukazky (ne)potravinove, ktore dostavame od zamestnavatela, tie sa nedaju uplatnit pri nakupe online ☹
nakupujem cez net casto, zvacsa veci, ktore su cenovo vyhodnejsie ako v kamennych obchodoch.... vyhovujú mi ale viac letaky v printovej forme, niektore (vybrala som si tie, ktore su pre mna uzitocne) si nechavam zasielat na email. A co by ma presvedcilo vyuzit emailovu ponuku? no urcite aj take nieco ako bonus vo forme poukazky na dovozo zadarmo. v zivote som to este co sa tyka tesca nevyskusala. u nas sa tato sluzba ale zrejme neda vyuzit
Milá @trelenka ponuka E-kupónov záleží od aktuálne prebiehajúcej marketingovej akcie 🙂 Vieme, že niektorým našim zákazníkom vyhovuje skôr vyššia suma nákupu, iným zas nižšia. Ale mám pre Teba skvelú správu - môžeš použiť E-kupón, ktorý je teraz k dispozícii tu, na Modrom koníku, dopravu zdarma získaš už pri nákupe nad 40€ a k tomu, ešte navyše aj 150 Clubcard bodíkov 🙂 E-kupónik nájdeš tu: https://www.modrykonik.sk/blog/dasa_tesco/messa... prajem príjemné nakupovanie z pohodlia domova 🙂
Ano i ja si nechávam posielať newsletter na svoj e-mail a rada si ich prečítam a následne si vyhodnocujem aké ponuky majú obchodné domy, či sú tie ponuky pre mňa a moju rodinu výhodné. Určite sú takéto informácie pre nás ako spotrebiteľov užitočné, aby sme sa mohli rozhodovať o našich nákupoch. Myslím, že veľa ľudí si porovnáva ceny medzi obchodnými reťazcami a vyberá si pre seba tú najvýhodnejšiu ponuku. Veľa krát sa tu nájdu i informácie o akciách, ktoré v papierovom letáku nenájdete. Takže mňa presvedčí hlavne cena a samozrejme každého poteší i nejaký ten bonus navyše-napríklad poštovné grátis, zľava pri ďalšom nákupe a podobne. 😉
Ja tiež využívam zasielanie ponúk na mail, niekedy sú užitočné, niektoré len prebehnem. Vždy ma poteší buď zľava (ale skutočná, nie umelo vytvorená) alebo poštovné zdarma. Teraz ma potešil aj Váš kupón z Modrého koníka na poštovné zdarma, hneď som to využila. Chlapci boli milí, prvé čo mi podali bol darček- pollitrový prostriedok na riad, čo ma potešilo. Veľká spokojnosť s Vašou službou. Takže ja nakupujem cez internet rada 🙂
Ak je ponuka zaujimava, rada vyuzijem🙂
Milé mamičky, ďakujem za vaše príspevky, trom z vás pošlem vlhčené utierky Tesco Loves baby: @jarkamartin, @livka_, @dendy1. Výherkyne, pošlite mi prosím kontaktné údaje do správy 🙂 A ešte pridávam e-kupón na dopravu zdarma pre službu Tesco Potraviny domov pre vás všetky. Pekný deň!
@daska_tesco huráááááááááá 🙂 dakujem!
@daska_tesco jééj, ďakujem 🙂
Milé mamičky, ak máte radi akciové ponuky, odporúčam aktivovať si vo svojom profile zasielanie marketingových informácií. 🙂 Nie, nebojte sa, neposielame žiadne "otravné" e-maily 5x za týždeň, sama to nemám rada 😉 Každý týždeň vám príde náš newsletter, kde nájdete výber tých najlepších akcií, noviniek v našom sortimente, dozviete sa, aký darček od nás dostanete pri nákupe a priebežne našim zákazníkom zasielame aj E-kupóniky na zľavy, alebo na dopravu zdarma 🙂 Takže naozaj odporúčam, ušetríte si čas aj peniažky 😉
Milé mamičky, ďakujem za vaše príspevky,stretneme sa opäť zajtra. 🙂 Pekný večer!
Milé mamičky, ďakujem za vaše skvelé zapojenie do fóra Mesiac s Tesco Potraviny domov - službou dovozu potravín a ďalších potrebných vecí pre domácnosť až k dverám bytu: http://potravinydomov.itesco.sk/sk-SK/
Dnes končíme, ale získala som od vás počas troch marcových týždňov množstvo pozitívnych ohlasov aj nápadov a tipov na zlepšenie, ktoré postupne zapracujeme. Služba aktuálne funguje vo vyše 90 mestách a obciach Slovenska a čoskoro ju rozšírime do ďalších miest. Ak chcete byť informované medzi prvými, predregistrujte sa tu: http://www2.itesco.sk/potravinydomov/predregist... Prajem vám ešte krásny víkend a pripájam e-kupón na dovoz zdarma na vyskúšanie služby Tesco Potraviny domov. Ďakujem, ste skvelé! 😉 🙂
postovne zdarma byva u mna velmi silny podnet na kupu cez net