Ahojte, moj maly ma kazdy den triesky z preliezok v skolke. Maju tam vsetko drevenne, nie je to upravovane drevo, takze sa mu denne zapichnu aj dve. Velmi place pri ich vyberani a uz nechce ist do skolky,lebo bude mat zasa triesku a bude to boliet. Ucitelka sa len spytala: A kade si to chodil? No kade asi, ked je vsetko z dreva?! Neviem ako mam tuto situaciu riesit. Jedno miesto, kde mal triesku este minuly stvrtok ma aj trosku zapalene.
@akika722 No prave, ze vobec neviem ci ma este niekto taky problem. Tu sa velmi mamicky medzi sebou nerozpravaju. Vo stvrtok mame stretnutie s ucitelkou, tak sa jej spytam, ci ma takyto problem len moj maly.
@januschka10 rodicko ste uz mali?
@januschka10 ja by som isto nato upozornila učitelku-aj ked ona zato nemože.každa škôlka má školníka tak to isto urobi 😉
Praveze tu skolnik nie je. My zijeme v Taliansku, tu je to trosku ine. Ucitelka vraj nema cas venovat sa vsetkym detom a davat pozor. Neviem ako im to mam povedat, vo stvrtok mame stretnutie,ale vzdy len po jednom, chcu vediet co deti na skolku hovoria. Nechcem, aby mi maly reval kazde rano,lebo si zasa pichne triesku. Lenze ak nieco poviem ucitelke a nebude to po jej voli, tak mu mozu zakazovat na tie preliezky ist. A z dreva je tam vsetko.
@januschka10 a kto sa stara o areál škôlky? 😕
@januschka10 zijes v taliansku tak sa stazuja podaj staznost na skolku su zodpovedni za stav .. ako vsade inde na svete taketo veci treba riesit hned normalne podaj staznost na nich a uvidis ako hned zacnu vsetko riesit i ked verim co s atyka talianska mam pocit ze u nich je to ako 100 rokov po zadu niekedy!!
@erikasadek Neviem, ci kvoli trieskam v ruke mozem niekam podavat staznost. Zda sa mi,ze ine deti s tym problem nemaju. Nechapem, preco moj maly ma ruky plne triesok. Tazko sa mu vysvetluje, nech si dava pozor, on sa che hrat.