Syn klame o tom, čo robil v škôlke

sumba
21. mar 2017

Ahojte dnes mi syn z ničoho nič začal rozprávať o tom, že keď si v škôlke pýta dupľu, tak mu učiteľka povie že.. ty určite dupľu nedostaneš. A vyústilo to v to, že vravel, že v škôlke jedia iba dobré deti a tie zlé nie. A že minule zlostil a preto nemohol ani jesť ani ísť von. Ostala som z toho vyjavená... keď sa inokedy pýtam v škôlke, či bol malý poslušný (lebo niekedy je problémový) tak učiteľka povie, že bol veľmi zlatý a musí ho pochváliť. Všetko vyzerá byť OK a doma rozpráva toto... Neviem čo si mám o tom myslieť... poraďte.

giuditta
21. mar 2017

opytala by som sa opatrne učitelky že ako to býva s obedom ,či malý spapa všetko,či mu chuti jedlo..atd...a uvidiš čo ti odpovie..určite by som na ňu nevybehla,deti majú velmi bujnú fantáziu.

Môj syn ma tiež raz oklamal ...vravel že detičkám ,ktoré v školke nevedia zaspat po obede,dáva učitelka nejaké tabletky a že deti potom zaspia.
Zbystrela som ,ale vedela že to nemože byt pravda,snad take dačo by si nikto nedovolil?

Na druhy tyzden som isla prenho celkom skoro a väcsina deti bolo uz hore,iba pár ešte spalo a medzi nimi aj moj .
Zobudili ho,isli sme domov a cestou sa ho pytam : urcite si plny energie ked si tak dlho spinkal? on nato odvetil že preto spal tak dlho lebo mu ucitelka dala tabletku .

Začala som mat obavy a bola som zmetena z celeho...nedalo mi to ,a dalej som sa vypytovala na podrobnosti okolo toho ...nakoniec sa začal smiat že on ma oklamal ,že to boli iba lentilky a dostali iba tý,ktorý zjedli obed.

mom311
21. mar 2017