Ako by ste riešili problém v škôlke?

Dnes o 02:30

Milé mamičky, milé žienky. Prišla som si k Vám po radu. Mám dcérku, ktorá je pre mňa všetkým. Pracujem ako pedagóg. Dcérka chodí do 2. ročníka. V triede má jednu spolužiačku (spolu je ich 11 žiakov), ktorá má veľké ústa a nazvem to slušne je veľmi temperamentná. Moja dcérka sa mi na ňu stále sťažuje, že jej robí zle, ale v rámci komunikácii. Nenadáva jej, ale slovné do nej dobiedza. Niekoľko krát prišla s plačom. V škôlke nemali žiadny problém. O danej žiacke som informovala triednu učiteľku ešte v 1. ročníku. Tá sa vyjadrila, že to bude riešiť... S dcérkou sme k sebe otvorené, vedieme dlhé diskusie aj o škole. Situácia sa však nezlepšila... Včera ráno som bola konfrontovaná triednou učiteľkou ( je to moja bývalá žiačka) či mám nejaký problém, lebo sa jej zdravím,,cez zuby". Priblížila som jej danú situáciu, ona však tvrdí , že v triede panuje príjemná, priateľská atmosféra, všetci sa majú radi a temperament danej žiačky podľa jej slov skrotila. Pri tejto našej komunikácii som ju niekoľkokrát poprosila, aby sme išli do nejakej triedy, nakoľko sme stáli na chodbe a prechádzali rodičia, deti a všetko bolo počuť. To však odmietla. Vôbec sa mi nepáčil jej spôsob komunikácie. Včera poobede som sa s dcérkou rozprávala. Tá mi povedala, že si ju učiteľka aj tu danú spolužiačku zobrala do inej miestnosti a rozprávali sa. Pýtala som sa dcérky, ako sa pri tom cítila. Ona sa mi následne rozplakala, že sa bála pani učiteľky a dotyčnej spolužiačky, že bude do nej ak by niečo povedala spolužiačka stále dobiedzať. Viem, že triedna učiteľka je v dosť kamaratskom vzťahu s rodičmi danej žiačky, ktorí sa mi absolútne nepozdravia... Zaskočilo ma hlavne to, že sa bála to povedať učiteľke.